Selasa, 10 Ogos 2010

**tugas sebagai isteri**

salam....
hai korang sihat ke....
kikikiki...mood nak update blog datang nie....
sila jgn jemu k....
aku nie klu da meraban mula la mcm2 aku tulis nnti..:-)
sila abaikan kalau aku meraban ok....

ok la korang....
sekarang aku da hampir 1 bulan 2 minggu berkahwin...
sungguh indah kan perkahwinan ini...
mmg la ade kala nyer kami bergaduh...
tapi gaduh2 manje je...

korang...
gambar kawen kami da siap tau...
da amik pon...
sangat aku puas ati...
nak tengok..meh le dtg rumah...
kikikki...

bon yang excited tengok album kawen....
aku rasa da bnyk kali da die tgk
dier suka kot tengok pic dier yang jambu 2...
sila meyampah..:-)

tengok 2....
biler tengok dok sengih2...:-)

ermmm.....bon klu dier suka...
dier akan tengok jer....
aku da tahu sngt perangai dier nie....

kikikiki...
nie la kulit muka album kawen kami....
merah wane rxz bon...
2 yang dier suka kot...:-)


ok la korang...now aku nak cter pasal kehidupan rumah tangga plak k...:-)
korang tahu kan...
sejak kawen...aku dok berasingan ngan bon...
aku di sini klang...
dan bon di tanjung malim,perak....
dan bon dalam proses untuk pindah shah alam....
insyaallh next weeks kami akan dok bersama2....
sila tepuk tangan...
yeah...yeah...yeah...:-)

ok la....setiap minggu bon akan datang melawat aku kat sini....
setiap minggu ok...
yelah kan...dulu tunang n sekarang wife...
haruslah dier datang jenguk aku kan..:-)

ermmm......lagi satu korang....
semenjak aku jadi isteri dier nie....
mak oiii.....
perangai dier manja bebenau.......
dulu boleh gak aku nak melawan....
sekarang jgn harap....
aku melawan satu patah perkataan...
dier bebel berjuta2 perkataan....
kikikikiki
(aku x aibkan suami yer...cuma mentafsirkan perangai nyer je)

bab makan plak.....
sekarang nie aku mmg suka masak....
da bape minggu bon datang....
aku masak je kat rumah....
alasan: nak jimat....
wakakaakakakakaka

lagi satu pasal....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bon puji aku masak sedap...
wakakakakakakakaka
sila lempang aku..kalau korang jumpa aku k..:-)

harus la kan dier puji aku masak sedap....
dulu masa tunang...jarang2 la aku masak coz akak aku yang masak...
nie kebetulan akak aku masuk hospital.....so aku masakkan untuk anak buah aku dan abg ipar aku kan...

biler aku da masak...bon cakap sedap plak....
ape lagi...semangat la aku nak memasak kan...
kikikiki:-)

nak tahu x lauk ape yang aku da masak kan untuk bon....

* masak sup ikan
* masak sambal kentang+tempe
* masak sambal udang
* masak telur kicap
* masak ikan goreng
* masak bihun goreng
* masak nasi goreng

wakakakakakakakaka....
semua simple je kan...
nak aku masak yang berat2 ke......
tunggu aku gaji yer....
sekarang nie buget x cukup....
nanti
aku masakkan ikan 3 rasa...
ikan masak tomyam.....
tunggu tau.....

i pandai masak ok...:-)

wakakakakaka
sebenar nyer....
bnyk benda aku nak cter tapi macam x sempat je korang.....
nnti ade masa aku cter lagi k....

ok la korang....
bye...selamat berpose...:-)



muka ngantok....
kul 2 pg..x de elektrik...
kuar minum...
kikikikiki:-)