Rabu, 11 Ogos 2010

**Juadah bersahur puasa pertama**

salam....
hai..hai..hai..hai....
korang cihat x....
n korang pose x nie...
kikikikiki:-)
jgn x pose plak ek....
x pose ade sebab x pe k....

korang....
ape juadah korang hidangkan buat suami untuk sahur pagi tadi ek....
Alhamdulillah..pg tadi kami sempat bersahur sama2
nie la kali pertama kena bangun masak n hidangkan masakan nak bersahur...
aku masak simple aje....
yang senang masak...
yang cepat....
dan yang penting sedap....
wakakakakakakaka

nak tahu x aku masak ape....
kikikikiki.....

jeng...jeng...jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sedap tau...
jgn terliur plak bulan pose nie...
wakakakakakakaka
aku perasan...:-)
-
-
-
-
-

sambal tumis udang...
yummy...yummy....yummy....

sayur kobis jer....
tapi abis tau....
sedap le 2 family aku mkn...:-)

telur masak kicap ajer.....


aku buat 2 bekas untuk makan malam n makan sahur:-)
abis licin....
anak buah aku cakap
"sedap le cik gee"
aku da kembang da....kikikiki
n then....
aku tnya la si bon 2....

"abg....sedap x org masak....?"
-
-
-
-
-
-
-
" sedap"
-
-
-
-
-
-
uih..mak oiii......

rasa nak melompat2 kat meja makan 2....
bon puji sedap...
nie yang excited nak masak petang nie...
kikikikiki....
tapi x tahu lagi nak masak ape....

korang cam ner plak...
yang baru berkahwin....
ape hidangan sahur korang....
mesti excited kan korang....

aku da mmg excited da....
ade aku kisah....
laki aku....
aku masak je la ape2 kan...
janji dier makan...

kan org kata....
" bg makan suami dengan air tangan isteri sendiri"

baru la dia ingatkan kiter...:-)
kikiki....

ok la korang....
tgh pikir nie nak masak ape petang nie....
or nak beli kat bazar je...

kikikikikiki

bye.....