Selasa, 10 Ogos 2010

**Selamat bErPoSe**

Salam....
hai korang semua....
ermmm...sok da pose kan...
kejap je pose kali nie...
tahun nie pose ber 2
n raya pon ber 2....
kikikiki.....

saat yang paling di nnti2 kan....
yang baru kawen pon mesti excited kan....
nak beli baju raya la....
nak hias rumah la...kuih raya la...
kiter pon sama macam 2 gak...:-)


ok la korang....
nnti bulan pose..pose penuh tau...
kiter insyaallah kalau x de aral melintang...nak pose penuh....
ikikikikiki:-)

eh....lupa plak nak bgth korang...
mungkin blog x kan di update buat satu masa yang lama yer....
coz saya akan berpindah tempat keje...
insyaallah....kami sekarang dalam proses ingin mengukuhkan lagi
urusan kewangan rumah tangga kami...
doakan yang terbaik buat kami yer..:-)


cadangan kami nak sewa rumah...
nak beli laptop....
nak langsai hutang segala hutang...
kikikiki
n yang paling best....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nak baby yang comel macam aku...
n yang handsome macam laki aku....
wakaakakakakaka
seperti di bawah....
(sila abaikan..._aku perasan...kikikikikik:-)



doa2 kan yer...:-)

aku pon turut doakan untuk kalian k...
insyaalllah....amin...:-)

berjumpa lagi nnti yer kengkawan....
bye...
salam..:-)