Rabu, 21 Julai 2010

**majlis perkahwinan ku 27 june 2010**

salam korang...
ok la..
korang layan pic k...
biar pic nie yang terangkan segala nyer...
aku bz giler sekarang nie..:-)

nie pic dalam bilik pengantin...
muka bon penat tau...
org kata muka ketat je...
wakakakaka:-)

bon....a.k.a....
suami aku....
segak le konon...kikikikiki:-)

waktu kami nak berarak....
ntah ape bon pandang....
korang nak tahu x....
korang nmpk x budak gemok baju hitam 2...
dier 2 aku suka sangat2...
da le gemok....
masa majlis bertandang....dier ikut je mn aku pg..
smpai kan aku suh dier pgg kain aku...
wakakakakakakakak:-)
nak sangat ikut kan..:--)

baju coklat: abah mentua ku...
baju pink: nenek bon..:-)

kikiki.....
waktu nak tunggu aku datang..:-)
ramai btol belah bon yang datang...
alhamdulillah..:-)

senyum......:-)

suami ku...:-)

waktu kami berarak.....
gem0k kan aku....
kikikikiki:-)

with family suami....:-)

dengan atok...mama ...abah n wan..:-)

saat berarak....
suasana kampung..:-)

ermmmmm....
amik ko...belah bon....semua buat aksi bebas...
sampai pengantin pon x nmpak...
hapey giler semua:-)

nie waktu buat outdoor....
aku...bon...bf adik zul n adik..:-)
waktu outdoor nie mmg penat giler...
kami buat kat taman 1000 bunga ayer keroh...
satu taman kami berpusing....
muka bon ketat je...
aku plak....
penat teramat sangat....:-(

sweeettt:--)

kami..:-)

aku...:-)


ermmmm...korang nak tahu....
pada start kul 10 pg aku da makeup....
semua nyer macam terlalu cepat...
pas salin2 baju...
ade 3 pasang bj semua nyer...
mmg penat...
ade marhaban....
layan kengkawan datang lagi....
mmg penat...tapi aku hapey giler...
satu kenangan yang x kan aku lupa:-)

baju kimono....
gambar kamera sendiri...
gmbr dr jurugambar x dapat lagi...
muka ntah ape2 ntah...kikiki:-)

baju balkis......:-)

kikiki...lagi satu baju x de dalam kamera le...
nnti da dapat gmbr kiter tunjukkkan kan ek..:)

kikiki....
2 la...sepanjang perjalanan majlis perkahwinan ku.....
ade bnyk benda sebenar nyer...
nnti ade masa aku cter lagi ek...


ok la korang...nak balik k...
jumpa lagi...da..:-)