Rabu, 21 Julai 2010

**majlis bertandang 04 july**

salam korang.....
ermmm.....aku bz giler sekarang nie...
x tahu la ape yang aku bz kan...
korang layan pic masa aku bertandang nie ekk..
kat bndar tenggara 04 july 2010...
jom layan..:-)


aku dan suamiku...
sebenar nyer banyak cter di sebalik majlis bertandang rumah suamiku..
aku cter kan klu sempat ek...

nie pelamin kami...
pelamin n baju makeup aku n suami...
adalah pilihan adik ipar aku n suami aku...
aku ikutkan saje....

with mama n abah....
mak n ayah mentua aku...:-)

aku di singgah sana...
pengapit laki kawan sekolah bon...
yang pengapit pompuan plak...
pembantu mak andam...
aku suh adik aku jadi pengapit...
tapi adik aku smpi lambat...
so tibai je la amik budak nie...
oppss...bukan budak k...
mak org...anak da sorang..:-)

aku n suami....
aku sebenarnyer da adatang awal rumah suami aku....
rabu 30 jun aku da smpi...
ikut plan nak balik khamis...
tapi biler pk balik...
rumah mama x cukup kakitangan...
kami datang awal...
kena buat keje ek...
macam bukan pengantin....
tapi aku x kisah pon...
rumah bon...rumah aku gak..:-)

nie pulut...
sponsor by adik ipar aku yang keje chef...
saje x nak buat cake...
dier nak lain dari yang lain...
n lauk pengantin semua dier yang masak...
tq angah..:-)

waktu kami potong pulut...
3 tingkat...lawa kan....
tapi korang nak tahu time nie panas giler...
da la nerveus kan...
pas tambah plak cuaca panas...
aku kejap2 masuk bilik aku....
berpeluh...
org kata ape...berkuah ketiak aku...ikikikikiki:-)

da pas kul 4...
aku ajak bon tukar baju pengantin
x tahan aku...
mana x nyer...
aku nyer baju jenis koset tali...
al maklum la yer...
aku nie gem0k....
kikikikiki
tapi sempat la kengkawan bon datang tengok kami masih lagi pakai baju pengantin:-)

kikikiki....
sebenarnyer banyak giler gmbr...
klu nak tengok...tengok kat fb kiter k...

ok la korang....
sekarang nie aku nak berblogging pon macam x dan je....
nak komen blog korang lagi la kan....
klu aku sempat aku terjah korang ek...

hehehehehehehe...
isnin nie genap kami kawen sebulan....
ermmm...jap je la masa berlalu kan..:-)

doakan kami k....

ok ...bye..:-)