Jumaat, 23 Julai 2010

**kehidupan selepas berkahwin**

Salam....
hai korang....
rindu giler aku nak berceloteh kat blog belaan aku nie...
kikikiki:-)

ok la korang....ari nie kan genap aku kawen ngan bon 27 ari da....
x sangka btol kan...cepat sangat masa berlalukan...
tapi kenangan aku ngan dier waktu di satukan...
x kan aku lupakan..:-)

kikiki..klakar kan muka husband aku...
saje aku tepek kan kat sini...:-)

ok la....
aku cuma nak share ngan korang...
ape perbezaan aku setelah bergelar isteri bon tau k..:-)

1 * dari segi perangai
** dulu la sebelum kami kawen....aku suka le sangat melawan cakap bon nie..
kdg2 ade gak terlepas cakap...
al maklum le klu aku da marah...semua nyer aku kuar kan sekali...
kan aku penah cakap ngan korang...
klu org boleh buat aku..aku pon boleh buat kan....
kikikiki
*** selepas kawen plak...now aku jenis yang x melawan cakap dier..ape dier cakap aku ikut je....kadang2 ade je terlepas..pas 2 aku cepat ngat n aku mintak maaf...
jgn sesekali korang melawan cakap suami...daulat le...
aku da penah kena...
x nak cter..malu le..:-)

2 * segi makan tggjwb
** dulu sebelum kawen..kadang2 bab makan pakai bon aku...aku mmg amik tahu...kadang2 la..aku macam malas nak layan kerenah dier...baju dok rumah pon nak gosok...sakit ati kan:-)
bab makan plak....kadang2 aku da lapor aku makan je dulu...
x ngat da kat dier..lapor nyer pasal kan...
kikikiki:-)
bab nak bejalan plak...klu dulu klu nak berjalan...aku suh bon siap dulu...
al maklum le...bon aku 2 ade cikit penyakit lem_ab...kikikiki...
klu aku da siap...aku x suka nak tunggu lama2...da siap jalan je terus...
sakit ati kan klu tunggu org lama2:-)

*** lepas da kawen ni plak....semua benda aku kena amik tahu...aku da tahu da stail suami aku cam ner...da tahu...bj pakai mlm bj ape...suar ape...semua aku da tahu...ape aku bg dier pakai je...
kdg2 ade salah gak...
ade 1 ari 2 aku bg bj x bergosok...dier kata comot...
terus x nak pakai...
"x nak pakai da..penat layan"
kikikiki:-)

ok bab mkn plak pas da kawen nie....yang aku buat sekarang la kan..
aku mesti tunggu dier mkn dulu..kalau aku lapor pon aku tunggu dier mkn...
pas 2 klu da makn 2..aku mkn le laju2...kikikiki:-)
n sebelum mkn 2 kami akan baca doa dulu...
amin:-)
cam budak2 kan..:-)

ok bab nak berjalan plak ek...
sekarang da kawen...
siap sama2...x de sape tunggu sape2...senang cter kan...

bnyk sebenar nyer perubahan aku lepas da kawen nie...
segala nyer beruabah....
kikiki....

satu perubahan yang amat aku suka walaupun ade sikit kepenatan di situ...
tapi aku still hapey ok..:-)

kikiki.....
nnti aku sambung lagi ek....
buat sekerat2 k....
ok la korang....
aku bnyak kj nie...
semalam aku mc(tipu2)
kikikikiki
yang sebenarnyer aku ikut bon pg buat kj kat cheras...
pas 2 kite org p melantak kat kampung br...
yummy...yummmy...
kikikikiki

ok da...bye..:-)