Rabu, 9 Jun 2010

**neW tAg**


salam korang semua....
cihat x semua...
kiter alhamdulillah...

ok la entry kali nie....
saje je buat gatal tangan huhuhuhuhu....
saje je nak menambah2 koleksi survenior kawen.....

korang nak tahu x aku buat ape....
aku baru buat nie tau....
jom layan.....:-)
-
-
-
-
-

kikikiki.....
tag wedding aku lagi....
cantik x korang.....:-)



hehehehehehe....untuk sedia di potong...
x banyak kot aku buat kali nie....
dalam 200pcs je....

tag nie aku buat sendiri....
n aku akan print kat ofis guna kertas tebal n wangi....
macam yang aku buat sebelum nie....
baru je siap ri nie....
mungkin petang nie aku beli kertas 2...
n sok aku print n potong2....
suka plak buat benda2 cam nie....

suka2...suka2....:-)

sebenarnyer da cukup semua da..tapi aku gatal tangan nak menambah...
ade aku kisah......mak aku x marah pon....

ok la korang..malam jumaat nie aku balik kmpg....
set bilik tido kawen aku da smpi....semalam mak tel...
balik kali nie nak hias2 n pasang langsir siap2....
macam x caya je...
lagi 2 minggu je aku nak kawen...yahooo!!!!!!

oppss.....aku da buat keputusan....
aku x kan jemput org yang bangang2 2...aku da buat keputusan da....
n tunang aku x kisah...
kalau dorang x datang pon..aku nikah gak...sanding gak kan aku....
n aku rasa klu dorang datang pon...buat menyemak rumah aku je kan....
wakakakakakakakaka......

hihihihi...jht sungguh kan aku....
ok la korang...mahu layan fb jap...

k da..:-)