Jumaat, 11 Jun 2010

* bAlIk kAmPuNg 11/06/2010**

salam uols....
sihat ker semua....
kiter alhamdulillah sihat hendaknyer...
oppss...lupa plak nak bgth...mlm kiter nak balik kmpg k..nak balik melaka....
malam nie balik 4 org..anak buah saya,saya,tunang dan adik lelaki tunang...
malam mungkin smpi tido melaka..abah suh tido linggi..tapi saya kata balik je la terus melaka...
so adik ipar saya pon kata ok..nak try lepak melaka....so ok je la kan...

ok la...balik melaka kali nie..nak hias bilik pengantin....
set barang dalam bilik da smpi...
mak pon dok bising suh balik...
nak pasang langsir n nak deko cikit2....
peh...teruja 2 aku nak balik nie,...
nak hias cantik2...untuk aku n bakal suami....:-)

huhuhuhuhu....
x sabar plak rasa nyer.....
lagi 2 minggu 1 ari je...kikikiki.....
kire nyer lagi 15 ari...x sabar la korang....
huhuhuhu....

x pe2...semua org akan rasa kan...
korang nak tahu x....
biler saat akan tiba time aku nikah nie....
tunang aku da jadi baik...
layan aku pon baik jer...
huhuhuhu..nie mesti ade udang di sebalik mee goreng kan....
wakakakakkakakaka

dalam mesej aku tnya la dier....
"abg,"
"sayang,"
kikikkiki.....2 la permulaan ayat biler aku mesej dier....
"abg cintakan syg"
peh...terkejut aku dier cakap...da lama giler dier x dakap cam 2 ngan aku....
aku pon cakap.....
"buktikan"
"26hb nie"
"ade ape ngan time 2"
"kiter dio ijab kabulkan"
"maksud nyer"
"kiter jadi suami isteri"
ermmmmm..pandai plak pk kan...
korang nak tahu dier nak ape....
jeng..jeng..jeng...
-
-
-
-
-
-
-
oppps.....x leh cter lebih2..nnti satu ofis aku tahu...huhuhuhu:-)

kikiki...tunang aku da mula nmpk lain cikit...alhamdulillah...ok la kan cam 2..mungkin dier pk diri dier mmg da layak jadi laki org...so...hidup mesti di teruskan kan....

huhuuhuhu....

ok la korang...aku sedang menghitung ari nie..x sabar nyer...
huhuhuhu...doakan semua sempurna ok..:-)
amin....

oppss.....lupa la plak..korang nak tahu x...
walaupon ku nie da nak kawen....
org kata la...bukan aku kata...
kiter kena dekatkan diri ngan Allah....
jauhkan dari benda2 yang x baik....
mmg aku buat tapi....
aku akan terus buat pada org yg buat aku sakit...
opps...lupa plak...aku da dapat kj lain...
aku x nak kj lagi dengan org2 yang bangang2 semua 2
wakakakakakaka...

ok la korang..nak balik nie...da..:-)