Selasa, 8 Jun 2010

**PeNgInApAn RoMbOnGaN lElAkI**


salam semua.....
korang chat ke ri nie...
aku alhamdulillah...tapi batok aku nie makin rancak la ade kat tekak aku nie....aku x suka...asyik batok jer....
aku da makan da ubat batok ari jumaat lepas masa aku pegi klinik ngan bon....tapi x hilang2 gak...geram plak aku....

ok lah...aku bukan nak bebel banyak2...tapi entry kali nie aku nak cter pasal penginapan masa rombongan lelaki datang bertandang ke rumah aku nnti...jom layan k...

homestay pak aman
di lot bukit katil
1 mlm rm120.00



nie la rumah nyer....2 biji rumah...
1 rumah 2 bilik
nie rumah berkembar

dalam kawasan bilik

bilik no 2

ruang tamu

bilik air....

korang tengok ok x...semua barangan n segala kelengkapan homestay nie....
bg aku ok....
aku da baca segala kelengkapan yang ada..mmg memuaskan....
aku pon da kompom kan dengan pak aman nak amik 2 biji rumah....
1 biji rumah untuk belah abah...n9 ngan kl...
n 1 biji rumah lagi untuk belah mama di johor...

ok la kan....bagi aku ok la....harga nyer pon 1 mlm rm120.00...aku cuma perlu bayar untuk 2 biji rumah rm240.00...

korang semua tahu kan..kami nikah sabtu malam..n majlis besar ahad....
so...rombongan lelaki kena la di sediakan rumah untuk mereka tido dan berehat...

aku jumpa homestay nie ptg semalam....
dekat pon dekat...dalam 20 minit smpi la kat rumah aku melalui lebuhraya AMJ....senang je kan...
minggu nie aku nak balik kmpg..nak jumpa pak aman n bg kad kawen pada kengkawan sekolah....

excited la plak nak kawen nie....
hehehehehehe....

ok la korang..nak buat kj nie...
awal pg aku nak tulis blog kan...

da...:-)