Khamis, 20 Mei 2010

**ooo....mAsaLaH lAiN PlAk Yg dTg**

ya allah.....ya tuhan ku....
ko tolong la hamba mu ini....
amin....
-
-

aku da la ade masalah...di tambah plak lagi ngan masalah lain....
sakit nyer ati aku....
aku da tahu nak cakap ape lagi....
ade kawan pon...x boleh nak percaya kan...
aku geram sngt2....
umpama....
"kawan makan kawan"
aku da kawan lama gak ngan dier...tapi ntah la...ape yang selama nie aku cter kat dier...dier cter kat org lain....
aku cter kat dier coz aku pecaya kan dier...
tapi dier boleh buat aku macam nie kan....
lagi satu pasal kawan aku....

selama nie aku tolong dier....
mintak tolong aku merayu-rayu....
tapi blakang aku cter pasal aku....
cakap aku ngan pie cam nie la...cam 2 la....
x sedar diri btol la...aku da tolong ko....lagi ko mahu buat aku macam nie....
mmg dasar x sedar diri kan....
da la org tolong masa susah..pas 2 ade hati nak mengata aku kan....
x pe....aku sabar je...tunggu nnti aku da x leh sabar....
aku mengamuk....aku malukan ko plak k...
tunggu...sayang sayang gak....marah tetap marah!!!!
-
-
-
-
tapi kenapa yer manusia macam 2....
aku mmg pelik la....
aku x boleh lupa la...time dier mintak tolong....
merayu-rayu kat aku....
pas 2 janji macam2....
tapi hasil x de pon.....
aku rasa macam nak cepuk je ngan kaki aku nie....

aku mmg da lama sabar la....
klu aku x sabar...da lama da aku blah dari sini....
pk kan cari rezeki....aku diam je...
tapi x semesti nyer aku diam aku kalah kan....

aku puziah k....
org buat aku....
aku pon boleh buat....
wakakakakakakakakakakakakaka.......
jgn sesekali cabar aku k.....

ntah la.....aku da malas nak pk semua nie...lantak korang la nak buat ape....
ade lagi satu.....kawan aku cemburu dengan hubungan aku ngan pie...
ko nak cemburu buat ape....
ko da kawen...da ade pakwe pon...nape ko nak cemburu plak...
ko boleh buat ape2 pon...aku nie nak buat ape ngan pie...x sah lagi..pelik btol la korang nie...aku mmg heran sangat2 la...
ntah ape la dalam pemikiran dorang nie....
macam budak2!!!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
aku tahu sebab ape korang cemburu....
korang cemburu aku berkasih sayang dan cemburu pie sygkan aku kan.....
boleh blah....
setakat macam 2...semua org buat la...
nape ko nak cemburu plak...laki ko..pakwe ko x buat ko macam 2 ke....
boleh blah....
2 la aku selalu pesan...
jgn cter atau amik tahu pasal orang lain...
kan da kena batang hidup sendiri...
padam muka.!!!!!
-
-
-
-
-
wakakakakakakaka....
"paku dulang....paku serpih"
mengata org dier yang lebih "
kan...kan....kan...kan....

ok la....kalau ikutkan mood aku nie...mahu je aku ce**ka kan dier lagi...
tapi mak aku ade ajar suruh sabar....
mak bapak dorang x ajar dorang....
2 jadi cam 2 kan...wakakakakakaka....

ok la...bye....:-)