Rabu, 19 Mei 2010

**pErSiAPaN pErkAhWiNaN**


mOrning uolls semua....
sihat x korang semua....
kiter kat sini Alhamdulillah da sihat sepenuhnyer...cuma batok masih x hilang lagi.....

ari nie rasa hapey cikit la....x de strees da...nie yang kiter suka....
bile setiap kali kiter buka blog kiter kan....
mesti kiter tengok lagi bape ari kiter nak kawen ngan bon....
tengok punyer tengok...
lagi.....
-
-
-
-
1 month n 1 weeks....
kire lagi 38 ari lagi la kan...
Ya Allah cepat nyer la masa belalu...
x sabar pon ade...takut pon ada....
ok la....kali nie kiter nak bgth persiapan wedding mn yang da siap k....
-
-
-
-


ok nie adalah set dalam bilik kawen saya nnti....
ngat nak amik wane putih....tapi tauke 2 cakap....
"aiyoo...mmg lawa wo lu amik putih..tapi lagi 2 tahun lu tengok lu punya katil jadi kuning lo"
"la...yeke uncle...cancel la itu macam"-
-
-
-
-

biler tauke dier sendiri yang cakap cam 2
x kan la aku dok gedik plak kan......
so amik je la wane yang ada...
x mahal pon aku beli....
rm2++++ je...
mak cakap ok.....aku pon rembat je lah....
Insyaallah tengah bulan 6 nnti tauke 2 hantar kat rumah mak kat kampung....:-)
-
-
-
-
survenior plak....semua da complete da....semua aku da hantar kat kampung pon....
baju nikah pon da siap...
-
-
-
-
-
-
persiapan kat kampung pon.....
mak da siap order kuih muih...cake....khemah...kompang...pinggan mangkuk....
nnti untuk wedding aku..pakcik aku dengan bermurah hati nak masakkan
so x yah la mak aku sibuk cari org untuk masak kan...:-)
tq paklang.....dari n9 tau..:-)

ermmm......
pasal ape lagi ek....
-
-
-
-
ermmmm...klu nak di ikutkan...semua persiapan da complete la....
cuma tunggu majlis je nnti.....
pada korang semua yang nak kad kawen kiter....bg alamat kat email kiter k...
ok la....ade kj nie....
ade masa kiter cter lagi k....
da:-)