Jumaat, 21 Mei 2010

**pErAsAaN AkU**

hai.....
korang chat x....
kiter alhamdulillah chat....
batok pon da makin pulih....
tapi mood x ok la x tahu la nape....
minggu nie...minggu berangin je bagi aku...
aku bergaduh ngan tunang aku....
ngan perangai budak2 ofis yang macam gampang....
aku sngt2 marah dan tention....!!!!!

ok la...aku cter satu persatu k....
pasal tunang aku....
kami da plan nak balik kmpg.....
nak uruskan borang nikah dier...sebab dier lembab sngt buat kj...!!!!
pas 2 plan nak balik naik motor adik dier....
yang aku bengang 2....
adik dier boleh cakap...
"aku nak pakai motor la long"
ko pakai la motor la motor along ko kejap...bukan lama pon aku nak pakai motor ko...3 ari je...
dulu..masa nak beli motor...sape yang ko mintak tolong...
aku mmg btl2 kecewa la...
aku da tolong ko...ko boleh buat cam 2....
so tunang aku pon diam je la...
aku mmg btol2 geram.....
ok FINE!!!!! pas nie aku x kan tolong ko lagi....
STOP!!!!!
-
-
-
-
korang nak tahu x sebab ape aku nak pinjam motor dier...
motor 125z....kan laju...cepat je la smpi...
naik motor aku lambat....
naik motor bon rxz...aku x nak.....side mirror x de....macam org giler aku naik....
aku boleh je nak naik kete...tapi biler pk toll...minyak lagi...seram sejuk aku...da la da x lama je aku nak kawen...bnyk duit nak guna...
-
-
-
cettt.....aku mmg geram!!!....
ntah la...
lagi satu nak ikut bon balik jhr....
dier boleh cakap x bagi...
pehhhh...geram nyer aku......
aku btol2 heran nape dier x bg aku ikut...
aku nak jumpa kengkawan aku....
x pe...ko buat aku...aku pon boleh buat ko ok!!!!!!

ok lagi satu pasal aku marah sngt...
dengan budak ofis aku....
still kes yang sama....
x sedar diri....
ko boleh cakap pasal aku kat org lain kan...
pas 2 da satu ofis ngan cina2 semua tahu...
x pe...ade ubi ade batas....
mmg aku akan balas....
aku senang je.....ko buat aku..aku pon boleh buat la....

aku sngt2 sakit ati.....
x pe....aku diam kan je...still buat yang sama macam biase...
tapi ngat...diam2 aku....aku berisi...
2 je...jgn smpi aku hilang sabar...
-
-
-
-
tention sngt2.....
x pe....

ok da.....