Khamis, 22 April 2010

**MiNtAk2 lA dApAt**

salam semua....
ari nie mood ok yer...
saya sudah tidak rindu lagi..
memandangkan bon saya sudah datang malam td...
saya sudah tidak merindui nya lagi....
huhuhuhuhuh.....
-
-
-
tapi masa jumpa bon malam td....sedih plak rasa....
peluk bon...pas 2 nangis....
gembengkan....
ntah ape kena ntah aku nangis....
x btol kot aku nie...sila abaikan ok:-)

ok berbalik pada tajuk entry ok....
semalam aku dapat satu call dari sime darby...
aku ade mintak keje kat situ....
da lama da..,dalam sebulan lebih da....
pas 2 ade la satu ari 2,kawan ofis aku cakap,kawan dier mintak sime darby da dapat da....
aku macam da give up....mungkin aku x dapat kot...
ckp kat bon
"abg..kak lin cakap kwn dier mintak sime darby da dapat la...macam x dapat jer"
sedih sebenarmyer.....tiap ptg aku balik kj...aku lalu tempat sime darby 2..dalam pembinaan....dalam ati aku cakap...
"biler le aku dapat kj kat sini"
pas 2 bon jawap...
"ala...sabar la...kan smpi bulan 6....ade insyaallah"
ermmmm........mmg la lega bon cakap cam 2...tapi aku rasa macam da give up je biler ofismate aku cakap cam 2.....
aku nak sangat dapat kj 2....
kj kat sini gaji ok...tapi aku pk pas kawen nak la lebih sikit....
insyaallah kan kalau ade rezeki aku....

ok la....semalam sime darby call suh datang interview kat telok panglima garang.....org pertama yang aku bgth...da tentu la bon....
aku mintak dier tolong bawak kan aku ari selasa nie kul 11:30am....
kengkawan semua....doakan saya dapat ye kerja 2...nak sngt keje 2....
doa2 kan yer....
*amin*
-
-
-
-
ok la...pg tadi aku sarapan ngan bon...bon balik lewat cikit coz pg tadi ujan....
sempat aku snap gambar ngan dier...
huhuhuhuhuhu

ok da.....:-)