Rabu, 21 April 2010

**aDa aPa dEnGaN 18 hArI**

salam semua....
hehehehehe...ri nie mood aku angau lagi la...
ntah ape kena la ngan aku nie....
buang tabiat agak nyer....
huhuhuhuhu.....

ok la ek...aku nak cter pasal tajuk entry aku nie....
"ada apa dengan 18 ari"
nak tahu x ape.....
jom kiter skodeng......
-
-
-
-
-
semua gara2 ini...
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-

aku jadi
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

*sebab ape*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
selama 18 ari aku x jumpa bon...
-
-
-
-
-

lama x.....mmg x lama...ade org 2 3 bulan x jumpa kan...
ala...setakat 18 ari jer....
kejap je la....
wakakakakakakaka....
-
-
-
mmg kejap....tapi bg aku nie lama!!!!!
aku x penah x jumpa bon selama nie....peh...rindu membuak2...x tahu ape pasal ngan aku sejak 2 menjak nie....
hehehehehehe....

biler ek nak jumpa bon....
malam nie la......nak gak jumpa.....
-
-
-
-
oppsss.....lupa plak....start 01052010 nie aku x kan jumpa bon....
sebab nak seri time kawen.....
boleh ker itu macam...
petua org2 tua.....
tengok je lah ek..boleh buat ke x....
ntah2....aku yang dok pujuk dier suh datang...
wakakakakakaka....


hehehehe....
sila abaikan mood aku yang giler nie....:-)

ok da...