Jumaat, 23 April 2010

**pERasAAn kU kAlA InI**

Pehh.......
tajuk entry x tahan kan....
tapi mmg la....aku sejak 2 menjak nie....gembeng plak aku nie....
huhuhuhuhu....
-
-
ok la...disini ade 10 pertanyaan yang di soal oleh ini org
dan akan di jawap oleh acik gee chomey ok..:-)
-
-
segala persoalan adalah berkaitan dengan hati...


* sape pilihan ati anda?
"da tentu ler bon...pilihan smpi akhir hayat"

* nape pilih dier?
"sebab dier pilih aku..aku pilih dier"

* kalau 'x' or yang awak suka nak kan awak balik?
"sumpah aku nak..kalau ade segala kemewahan yang aku nak dapat.....dan sumpah aku x nak...coz tolak aku dulu...yang sekarang lebih miskin dan kaya dengan kasih sayang"

* rasa lah...betol ker pilihan awak nie?
"yes...yup...ye...btol...mmg yakin....sure"

* sebab ??
" da x nak da org lain...bg la kaya sekali pon....x nak aku...2 la yang pertama dan yang terakhir bg aku...bg la kat sape2 awek yang gersang nak laki kaya..aku x mau!!!"

* da nak kawen kan....da cukup ke ilmu di dada?
"setakat nie alhamdulillah....mungkin cukup...
sedang belajar lagi"

* contoh ilmu yang di pelajari?
1.memasak...aku mmg terror cuma da jrg masak sekarang...
dulu darjah 5 da start masakan untuk family...
tipu....mmg aku x tipu:-)
2. uruskan rumah...mmg aku rajin dari dulu smpi sekarang...
cuma...kalau aku da rajin..semua benda aku kemas....kalau aku da malas...satu benda aku x sentuh:-)
3. makan dan pakai bakal suami...mmg aku da praktik kan dari dulu lagi....
alhamdulillah bakal hubby x komplen...cuma kadang2 gosok baju main ala kadar jer...huhuhuhu
4. ilmu zahir dan batin....ade ler cikit2 belajar dengan org da kawen....wajib tahu..x leh terkezut nnti kan...
malu?...
x la....buat ape nak malu....
5. segala ilmu yang org bg...di jadikan petunjuk untuk masa akan datang..insyaalah....

* awak rasa pasangan anda rasa ke ape yang anda rasa...walaupun dalam ape2 situasi pon?
"rasa....mmg rasa..akan rasa....akan tetap rasa smpi biler...
kami ade keserasian yang mendalam...
setiap satu perhubungan 2..akan rasa macam 'ape ek'
contoh la: kalau ape2 jadi kan kiter...pasangan rasa macam lain..korang ade rasa x...
macam 2 la kire nyer..:-)

* pasangan anda cinta kan anda..macam ner anda tahu?
"aku dapat rasa...setiap perbualan dier dengan kiter lain ...beza dengan org lain....sentuhan dier dengan kiter lain...segala2 nyer lain...dari situ ade satu magic melalui cinta dier pada kiter....aku dapat rasa....walaupun da lama kawan...still dapat rasa lagi magic 2:-)

* luahkan rasa cinta awak pada si dia?
" cinta dier smpai ujung nyawa"
da beri maksud yang banyak....beribu2...berjuta2...berbilion2...
:-)


hehehehe....ini adalah aku...
biler perasaan angau datang kembali...
ok da..:-)