Jumaat, 5 Mac 2010

*naK BaLIk KMPg*

salam......
uols semua cam ner ari jumaat nie....
pg nie aku sakit perut sangat2...x tahu la ape yang aku makan malam semalam....

ok la....aku minggu nie akan balik melaka ngan tunang ngan family akak aku...
mak ade buat kenduri kesyukuran cikit....sebab belah family laki nak datang untuk berbincang lanjut megenai hal perkahwinan kami....

harap2 semua nyer ok....

opppsss......lupa lak....aku da beli motor baru..x sempat snap lagi gmbr motor..nnti2 la yer....banyak benda yang aku nak cterkan kat dalam blog nie....tunggu pas aku balik kmpg...semua da ok..nnti aku update ek.....:-)

ermmm....x sabar aku nak balik kmpg time nie....nak pergi fitting baju kawin.....nak tengok pelamin....
nak amik pic pre wedding kami ....pas 2 nak tmph kad kawin....cepat nyer la masa berlalu kan....
rasa macam takut.....
seronok pon ade.....
x pe la.....yang penting aku mintak semua yang kami rancang akan berjalan dengan sebaik yang mungkin....
doa2 kan yer......

ok la.....da......