Isnin, 8 Mac 2010

**aLHaMduLiLlaH sEMuA Da DiTEtApKAn**

salam uols semua.....
ari nie jap je kan da ari isnin.....aku rasa cepat sngt masa berlalu kan....
ok la....kali nie aku nak cter pasal aku balik kmpng kali nie....
aku balik kmpg sebab belah bon nak datang untuk naik belanja ngan tetapkan tarikh....
so sudah berbincang kedua2 pihak dengan itu .....
di rasmikan....

kami bakal dinikahkan:
26 june 2010_02:00 pm(lepas zohor)

kami bakal di sandingkan :
27 june 2010 _ 1:30 pm

Alhamdulillah semua nyer da ditetapkan....
senang cikit nak tempah iman n buat persiapan....
walaupun belah aku da siap sepenuhnyer....
belah bon da mula buat persiapan.....

rasa cepat sangat masa berlalu....
setelah berbincang acara sampingan pon akan di lakukan.....

sabtu 26 june 2010:
1:30 pm.....bernikah
09:00 pm......malam berinai n sanggul lintang....
(aku da decided nak pakai baju kebaya tabur wane meron)

ahad 27 june 2010:
10:00..3 persalianan
kimono....
indian....
jawa......
1:30 pm....bersanding
03:30 pm...outdoor
( x decided lagi nak wat kat ner...tunggu oky la nnti...)
08:00 pm...acara buka adiah.....yeah...yeah....
-
-
-
-
hehehehehehe...macm 2 la kire nyer acara masa wedding aku nnti.....
harap2 semua yang aku plan akan berjalan dengan lancar....
sekarang ke22 kuarga sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan kami....

Ya Allah ya tuhan ku......
kau permudahkan la segala urusan perkahwinan ku ini.....
.....Amin....

kengkawan semua doakan untuk kami yer....
semoga tuhan berkati kamu semua.....
Insyaallah....