Jumaat, 5 Mac 2010

**MOtOR BaRu**

hehehehehehehe......
aku da dapat motor baru....
tapi still x sempat nak snap gmbr lagi.........
tapi x pe la.....aku nak update pasal motor idaman ku ini ok:-)
walaupun dapat motor lain......
tapi aku nak motor yang macam nie satu ari nnti.........
hehehehehehehe........
motor ape nie ek......
gilera....kalau dapat warna biru lawa nie......compirm aku x bg bon bawak.....
da 2 kali dier jatuh kan motor gue:-)
calar2 semua dier yang buat......
jgn marah ek bon...nnti kena jual....
x pela...kalau x de sape nak beli bon....mok beli bon ek.....:-)
sama gak yang atas....tapi nie wane hitam.....
motor nie tinggi cikit la.....
tapi walaupun i bantut.....
i boleh bawak lagi k.....
nak sangat motor cam nie....
tapi x dapat la....ia nyer terlalu la mahal.....

kami x mampu nak beli...tapi bon kata .....
bon x minat plak....
ermm.....biarla...janji aku minat.....
stylo cikit kan......:-)

ermmm...biler la nak dapat cam motor kat atas ek....
-
-
-
-
-
nak......
nak..........
nak.................
nak......................
nak...........................
-
-
-
-
nak la motor nie.................
nak la motor 2...........................
-
-
-


pada yang sian sama aku....adiahkan la ini motor masa wedding aku nnti....
wakakakakakakakakaka

bye.....