Rabu, 3 Mac 2010

*JEW 3397*

Salam.......
malam minngu hari 2 kami kena langgar dengan ini motor....

aku mmg geram dengan budak yang langgar kami malam minggu lepas...
da la langgar kami ...pas 2 ade ati plak nak lari kan diri kan....
pas 2 bila kami buat report....
boleh plak dia salah kan kami yang salah....
padahal ko yang salah bodoh!!!!!
kami lampu hijau time 2....
ko yang merempit malam 2 langgar kami smpikan aku ngan tunang aku cium lantai jalan malam 2....
nasib baik la aku x mampus ngan tunang aku.....
aku alhamdulillah x de ape2 cuma pinggul aku sakit2 kesan hentakan jatuh dari motor.....

n keadaan bon aku pon alhamdulillah cuma kaki kanan bon bengkak.....
dan x boleh berjalan selama 2 ari....
aku mmg geram dengan budak nie....
budak KELANTAN mmg poyo ngan aku x suka!!!!!!!!
bodoh nyer budak....
kalau nak ikut kan mmg die salah....
x pe ko boleh tipu kat dunia nie...
akhirat kiter jumpa balik....
yang kami tahu budak nie tinggal kat kawasan alam mega....
kami da plan nak cari cari n nak belasah budak nie....ko tunggu la.....
wakakakakakakaka......
x main2 ok.....

ko tunggu jelah.....
sebenar nyer.....
bnyak lagi yang nak update...tapi terlampau banyak kj plak....
ok la jom layan gambar lagi....

keadaan bjp aku yang rosak....da la da abis bayar.....sian kan...x penah xcident......da nasib ko...kami mintak maaf ek....
di atas kemalangan yang berlaku...kami terpaksa jual ko ek.......n kami bercadang nak amik motor baru jer.....
ermmm......motor da abis bayar...terpaksa tanggung hutang lagi:-)

nie plak motor mamat yang bangang lagi bodoh 2....
naik rxz......bayangkan la fox motor depan dier boleh patah.....
betapa laju nyer dier nak merempit malam 2....
punya la aku sakit ati ngan budak nie.....
sakit ati...sakit ati.....!!!!!!

x pe la...pada uols semua...kalau nmpak budak yang bawak motor nie....
kalau nmpak la....bgth ek....
ade hal kami nak settle kan dengan mamat yang bodoh nie....!!!!!!!

k la.......minggu nie nak balik kmpg....nnti ade masa aku akan update lagi yer.....

k la...nak kuar makan jap ngan bon.....bon dapat cuti seminggu smpi kami balik kmpg....


k la....bye...:-)