Rabu, 3 Mac 2010

**keNa mArAH**

Hai uols semua........
ermmm....ari nie aku masih lagi mood sedih+marah....
semua nyer gara2 entry ini....aku masih marah.......dan marah...dan marah....

aku x tahu naper aku marah sangat ngan budah bodoh 2.....
pasal dier la aku ngan bon kena marah.....
kena marah ngan .......
* mak aku
* mak bon n abah
* akak aku
* abg ipar aku
* adik beradik aku
* dan org sekeliling yang anggap aku salah......(bodoh!!!!)

ok la...kisah nyer selepas kami xcedent malam minggu 2.....
ahad n isnin aku kena jaga bon...bon x leh jalan...kena pimpim tangan dier kalau nak pg buang air....
n badan dier pon x leh kena air....
bon takut pedih....

selama 2 ari 2 la aku kena mandi kan bon ngan layan dier....
2 la kali pertama aku mandi kan org besar....
 x penah lagi sebelum nie....
aku kena cuci kan badan bon...tangan...kaki....
pas 2 kena bg makan.....
kena sapukan ubat kat kaki dier.....
da macam mak dier plak....

x pe la...da dier sakit...nasib baik aku x de aper2....kalau tidak nnti cam ner ngan bon...da la mama jauh...abah pon jauh.....
x pe la...selahi aku ade..akan ku jadi kuli dier buat selama2 nyer atas sebab......

zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Love You Comments & Graphics


sampai bile2.....

janji......

janji..........


hehehehehehehe.......
2 la nak wat cam ner kan......aku mmg sayang kan bon smpi biler2....
bon sila FAHAM!!!!!!!!!!!

Ok la......mak aku pg ahad pas xcident 2....dier tel.....
"oyeng,ko x aper2 ker"
"ermmm...x de aper2 mak....cuma bontot org je sakit terentak kat atas jalan"
"erm...2 la kau....bejalan lagi...da malam2 ko pg maner baru balik"
"org pg mkn ngan pie kat kl....pas 2 ngat nak belikan amir roti canai.....pas 2 masa kat trafic light proton 2...ade budak naik rxz bodoh langgar org....dier laju...da x boleh elak....dier langgar org ngan pie"
"pas 2 pie cam ner"
"pie ok mak cuma kaki kanan dier bengkak ngan x leh jalan"
"2 la kau...degil...aper mak cakap x nak dengar....lagi nak dekat..lagi menjadi2 perangai korang"

wakakakakakakakakaka........
mak aku da sound kami........
kami tahu mmg salah kami bejalan malam2 buta...org lain sedap tido kami bejalan2.....

nak wat cam ner kan...benda nak jadi.....
mmg ramai gak la yang marah kami....lg 3 bulan darah kan tengah manis.....
macam2 boleh jadi.....
tapi semua nie cam x sangka nak jadi.....
kuarga bon pon bising gak.....
abg ipar aku lagi la...pedas dengar......slalo kalau dier nak sound aku dier cakap ngan akak aku......
nie dalam kete pas pg hospital aku kena sound....
nak tahu ke dier cakap aper.....
rahsia......(makan dalam 2)
-
-
-
-
-
kami sngt2 sedih....
yang aku kesal kan sngt 2 motor aku.....
da banyak da motor 2 jasa ngan kami....
sian hancur depan....
kami baru je pas  touch_up motor.....
pakai kan tayar besar...tukar disk...minyak hitam....
semua pasal motor aku bon jaga baik....takut aper2 jadi kat aku nnti.....
tapi nak wat cam ner kan.....

geram sesangat2222!!!!!!!!!!

so sekarang aku pergi kj naik karisma je la......
da la gemok lembap plak 2....
tapi x pe la......kiter x leh nak cakp2....nnti dier buat hal kiter yang susah plak....
btol x........:-)

ok la.....nak update blog banyak2...x nak buat kj...boleh kah itu macam........:-)