Sabtu, 27 Februari 2010

**pElAmIn pOjAAn**

hehehehehehehe........
dalam mood sedih2 ade gak mood gembira aku kan.....
wakakakakakakaka....
sebenarnyer ini ada la mood ari khamis lepas......
aku pada mula nyer ingin amik pak andam untuk jadi andam aku masa my big day nnti.....pak andam masa aku tunang
so aku x de la sibuk2 nak cari andaman lain.....
pas 2 ade satu ari 2 aku mula plak rasa lain....
kalau amik kak sofi(pak andam)......
nnti dier da pgg aku dulu....
cam ner bon nak batal kan air sembahyang aku kan.....
-
-
-
-
-
btol x.....

so.....da lama pk n pk.....
aku da jumpa yang sesuai......
aku da decided nak amik ini org
wakakakakakakakakaka.....

tengok la ek kalau rasa nak tengok....
so aku da plan ngan kak ariena nak ini pelamin......

pelamin A
atau

pelamin B
yang ini.......
-
-
-
http://emo.huhiho.com

cantik x.....
memandang kan tema my big day gold.....
so kena la kan.....
pada kengkawan bgth k maner yang cantik:-)

hehehehhehehehe....
ini cuma cakap je ek...x tahu la nnti biler da smpi kedai kak ariena aku nak tukar yang lain.....

butik delima nie......ade sediakan pakej untuk pengantin.....
aku da pon pilih pakej......

• Pelamin
• 1 psg baju sanding L&P
• 3 psg persalinan maybe kimono,pakaian n9 n indian kot:-)
• 1 baju untuk sanggul lintang L&P malam_songket
• 3X mekap & aksesori untuk nikah,sanggul lintang n sanding
• 1 pintu gerbang

Maybe aku nak tambah 1 psg gaun & kot...
tengok la kalau bon x nak plak.....

ape macam ok x.....
hehehehehehehehe......

harga n pakej yang sangat memuaskan ati dan perasaan ku....

http://emo.huhiho.com

-
-
-
ok la....2 je nak update...mintak2 la aper yang aku nak dapat dan bon setuju......penat da aku nak cari yang lain da nie......
pada bon.....sila setuju tanpa sebarang kata2 ok!!!!!

http://emo.huhiho.com