Sabtu, 6 Februari 2010

*shawls contest @ shoppoholicshawls*

hai...hai....hai......
ari nie kiter nak join kontest nie plak....
aku dapat kat sini
hehehehehehe.....
sajer2 je nak join....
hadiah pon menarik kan.....

http://emo.huhiho.com
hehehehehehe.......



sebelum 2 nak kenal kan diri dulu ek.....
saya puziah binti mohd noor.....
umo 25 tahun......
nak join kontest nie coz suka2....
maner tahu kan rezeki saya kan....
hehehehehehe.....
nie pic saya yang pakai shawls.....
segan sebenarnyer....
x baper pandai pakai shalws....
tapi jom layannnnnnnnn..........




nie kat rumah......
time nak pg kerja:-)
nak pakai shawls nie mudah la....
x susah pon kan.....
asal kan pandai mengaya kan nyer.......
n menutup aurat....
da mencukupi kan.......

nie pon kat rumah.....
ala2 cam gedik kan......
hihihihihihihihihih....................


hehehehe....ini je lah gambar untuk contest ini....harap tuan nyer contest puas ati ngan aku nyer entry nie....
ok la...pada semua yang join contest nie...
good luck k....
kalah menang adat pertandingan......
:-)