Sabtu, 6 Februari 2010

Dina Halim Bridal Boutique ONLINE CONTEST

Assalamualaikum semua.....
ari nie aku nak cter pasal ini contest
 yang aku tahu dari kak ryna ......
aku sajer nak join contest nie....
nie percubaan pertama aku nak masuk contest nie...
aku nie baru je nak mula2 berjinak dalam blog nie...
x sangka plak best mambest kan....

http://emo.huhiho.com
ok la.....nie la syarat2 nyer...:-)

1) Pertandingan terbuka kepada BAKAL-BAKAL PENGANTIN DI SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA. Ini bermakna tidak dibenarkan orang ketiga selain daripada bakal pengantin masuk pertandingan ini.
2) Pertandingan di buka untuk warganegara MALAYSIA yang berumur 20 tahun ke atas.
3) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER http://www.dinahalim.blogspot.com/ dan add Dina Halim di Facebook.
4) Buat satu (1) special entri yang bertajuk ; Dina Halim Bridal Boutique Online Contest.
5) Sila letakkan banner / badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog Dina Halim.
6) Dalam entri tersebut, sertakan TIGA (3) GAMBAR sahaja! (Lebih akan di kira keluar dari tajuk)
a - satu (1) gambar kamu (berseorangan, jelas)
b- satu (1) gambar 'SI DIA' (berseorangan, jelas)
c - satu (1) gambar kegemaran/ tercantik / tercomel / terpaling serasi kamu & SI DIA berdua (NILAI-NILAI KESOPANAN DI AMBIL KIRA!)
7) Buat satu esei yang menyentuh hati dan boleh meremangkan jiwa juri *awww* mengenai ;
"Mengapa SI DIA pilihan hati saya". (Bagi yang pandai mengarang, inilah masanya ^_^)
8) Ceritakan secara RINGKAS mengenai majlis impian anda. (Tema majlis, warna tema impian).
9) Nyatakan juga sudah berapa lama hubungan percintaan ini berjalan.
10) Hadiah boleh di guna sepanjang tahun sehingga 30 NOVEMBER 2010 (TERTAKLUK KEPADA KEKOSONGAN TARIKH, TERUTAMANYA HADIAH PELAMIN MINI)
11) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. (Senang saya nak keep track)..InsyaAllah saya akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan.
Semua keputusan adalah MUKTAMAD. Sebarang email pujuk rayu tidak akan di layan. Tarikh tutup penyertaan adalah sehingga 22 February 2010 sebelum 12 malam.

HADIA-HADIAHNYA BERUPA:
TEMPAT PERTAMA : Mini Pelamin untuk Tunang / Nikah *worth RM850.00*[tak termasuk kos penghantaran]

TEMPAT KEDUA : Sepasang baju Sanding Biasa L/P (lace) *worthRM700.00*

TEMPAT KETIGA : Sepasang baju Nikah L/P (Chiffon) *worth RM300.00*
SAGUHATI : TEMPAT KE-4 hingga KE-10 VOUCHER RM100.00 DINA HALIM*

http://emo.huhiho.com

ok la akan ku mula ini contest......
semoga tuan contest ini suka dan akan mengangkat aku sebagai pemenang utama....
wakakakakakaka.....
(aku berangan je la)
http://emo.huhiho.com
ok la....aku akan mula kan...:-)

-Amin-


saya 
http://emo.huhiho.com
 *Puziah binti Mohd Noor*


dia yang bertakhta di hati ku(tunang)
http://emo.huhiho.com
*Mhd Shafie bin Sulaman*...
-
-
-
-

-kami-
http://emo.huhiho.com

"Mengapa SI DIA pilihan hati saya"
Dia adalah cinta pertama aku.....dia Mhd Shafie yang bertakhta di hati bermula 11 November 2005...
Dia awal perkenalan kami 4 tahun yang lepas bermula melalui sms....aku ketika itu hanya ingin berkawan....
sepanjang tempoh setahun kami hanya bersms, x sangka setahun selepas itu kami membuat keputusan ingin berjumpa....
26 December 2006 itu lah detik pertemuan kami....
pertemuan yang amat singkat hanya berpandangan sahaja....
selepas kami berjumpa.....kami memulakan hubungan yang lebih serius.....
hampir selepas 3 tahun kami berkawan....kami mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan kami yang berlangsung pada 03 January 2009...
tempoh perkenalan kami yang agak lama mengeratkan lagi hubungan cinta kami.....
aku terlalu mencintai dia dengan sepenuh ati aku...
kerana hanya dia sahaja yang aku sayang...
yang aku cinta...
yang aku rindu....
dan segala-gala nya bg aku...
aku x ingin kan orang lain.....
kerana dia terlalu baik dengan aku...
segala kerenah aku,
dia layan dengan penuh sabar.....
segala kelemahan aku,
dia terima dengan seadanya......
segala kelebihanku,
dia puji dengan seikhlas yang mampu.......

dia adalah segala-gala nya bg aku....
sepanjang perhubungan aku dengan dia...
terlalu banyak kenangan yang terindah kami kongsikan bersama....
segala kesedihan aku dan dia kami kongsikan bersama....
segala permasalahan yang kami alami.....
di atasi bersama-sama....
walaupun kami berjauhan.....
dia tetap dekat di hati ku.....
semakin dekat dia di hatiku....
semakin mendalam cinta ku pada nya....
dia menjadi pilihan aku buat selama2 nya....
aku masih ingat lagi bibit2 ayat cinta kami.....
"abg pun sama gak cintakan syg tau.cintakan syg smpi bl2.smpi akhr hayat abg"
ayat ini la yang membuatkan ku sedih + terharu....
terharu kerana dia akan terus mencintai aku sehingga akhir hayat nyer....
Insyallah...
http://emo.huhiho.com
aku pon sudah berjanji dengan diri ku.....aku akan terus menjadi suri hidup hati nya...buat selama2 nya....
selagi nafas ku masih berdenyut......
selagi itu la hanya dier yang aku cintai.....

http://emo.huhiho.com

X lama lagi kami bakal akan di satukan.....segala persiapan perkahwinan kami masih dalam proses.....
semestinya kami bakal pengantin ingin kan majlis yang sempurna
majlis yang sempurna dan akan sentiasa di ingati sampai bila2....
Majlis impian aku adalah yang berkonsepkan taman....
yang ade bunga-bungaan segar ....
aku berpakaian gaun yang kembang....
memakai mahkota yang berkelip-kelipan....
untuk bakal suami aku plak...
memakai tuksedo....
semestinya kami akan nmpk comel+cantik=sempurna
hehehehehehe......
itulah majlis impian ku....
tema perkahwinan ku nnti.....ku inginkan warna gold + silver kerana....
 warna yang cantik dan terpesona apabila org memandang nyer....
seperti barangan kemas.....:-)

kami x sabar ingin mengecapi kehidupan yang baru.....
semoga aper yang kami rancangkan akan terlaksana dengan sempuna....
Amin.....

http://emo.huhiho.com

Usia perkenalan kami telah memasuki tahun yang ke 4....
semoga hubungan kami akan kekal buat selama-lamanya....
Insyallah.....


ok la......itu je lah yang dapat aku karangkan untuk contest ini....
semoga tuan contest berpuas hati dengan karangan aku nie....
da lama x mengarang....
last pon zaman2 sekolah dulu...
ok la......aku menang atau x...
terpulang pada tuan punya contest....
kepada semua yang join contest ini....
good luck ok...;
kiter semua adalah pemenang...
pemenang di hati pasangan kiter.....
Good LuCK dEAR.......:-)