Isnin, 8 Februari 2010

*dUp DAnG dUP dAnG*

Assalamualaikum semua.....
sekarang 08/02/2010 bersamaan ari isnin....
ermmmmmm......sekarang jap je kan masa berlalu....
lagi 4 bulan lebih je aku akan jadi isteri org...
4 bulan bukan satu tempoh masa yang lama....
sekarang masa berlalu terlalu pantas....
24 jam sehari umpama 12 jam jer....
kehidupan ku sekarang sudah berubah sedikit demi sedikit.....
http://emo.huhiho.com
kehidupan seharian ku lebih bermakna....
aku da x macam dulu....
mulai sekarang aku kena dengar kata2 tunangku...
x lama lagi aku akan jadi isteri nyer...
kalau aku derhaka pada dier....
sure la aku x bau syurga nnti....
aku mulai belajar segala2 nyer pasal rumah tangga....
 xsangka aku akan jadi milik org x lama lagi....
persiapan perkahwinan ku semua nyer hampir70% da siap....
belah lelaki plak da mula membuat persiapan perkahwinan kami...
rasa gembira pon ade...
takut pon ade....
sedih pon ade.....
macam2 yang aku alami sekarang.....
masalah plak ade je yang datang menyinggah di benak pikiran ku....
segala macam.....
kadang2 aku hampir berputus asa dengan semua nie....
tapi Alhamdullilah akan ku tempuh semua nye dengan sebaik yang mungkin.........
ok la......disini ingin ku kongsi kan semua perkara mengenai wedding ku nnti....
segala persiapan yang da aku buat setakat ini.....

untuk barang2 hantaran....
Alhamdulilah semua da settle
price- x kira la...main beli jer:-)
baju nikah
* da settle -  baju kurung moden + baju melayu sulam gold
price- berpatutan:-)
baju bersanding
* settle - 1 untuk sanggul lintang L+P
* 1 untuk sanding L+P
* 5 untuk persalinan P jer
* pelamin - warna gold
semua nie aku tempah di melaka
aku amik pak andam masa aku tunang dulu....
price-mmg berbaloi2:-)
jurugambar
aku amik kat melaka gak....
price- mmg ok bg aku....
ade outdoor....
malam nikah n sanggul lintang...
kire 2 ari la....
mmg untung + puas la aku bergambar
kelengkapan rumah
* langsir rumah -  settle mak da buat
* hiasan dalam bilik - da siap beli 2 bulan lepas
warna gold + putih
* cadar tilam - settle warna coklat brown
bantal pon baru:-)
price - ermmmm...x kire pon...main beli jer....
biler ade duit....beli jer:-)
survenior kawen
semua da sudah....aku yang handle benda nie....
alhamdulillah berkat aku beli sikit2 akhir nyer sempurna semua sekali...
price- ermmm...x kire gak la....asal ade duit beli...
da banyak da....suka sangat tengok semua 2.....
batal air sembahyang
tunang da siap beli....
beli yang mampu je.....
price- rahsia rumahtangga gee& pie

2 la barang2 yang penting untuk majlis kawen aku nnti....
x tahu la....
cukup atau x....
aku rasa lebih dari cukup...biar banyak kan jangan x cukup....
hehehehehehe
http://emo.huhiho.com

ujung bulan 2 nie aku ngan dier akan balik kmpg.....
kami akan balik melaka dulu....
untuk fitting baju....n bayar deposit untuk andaman n jurugambar....
pas 2 kami akan balik johor plak untuk fitting baju untuk belah laki....
belah laki tema hijau....
hijau ala2 wane ezora.....

ermmmmmm.....sekarang ke 22 pihak tengah sibuk....
rasa macam dup dang...dup dang jer....
kadang2 aku takut....
boleh ke aku lalui semua nie....
boleh ke aku jadi isteri yang baik untuk suami ku nnti....
boleh ke aku jalan kan tggjwb aku nnti....
macam2 benda yang bermain dalam pikiran ku....
aku takut nak tempuh semua nie......
sedih plak....
sedih nak hidup berdikari....
selama nie aku x penah hidup sorang2,.....
alhamdulillah biler aku susah ade je orang yang sudi membantu aku....
syukur atas kurniaan Mu Ya Allah....


semoga ape yang dirancang akan berjalan dengan sempurna....
pada kengkawan semua doakan yang terbaik untuk aku dan pasangan ku.....
semoga kalian semua akan sentiasa di berkati Illahi....
Amin....