Isnin, 22 Februari 2010

*keNaPa aKu sayAnG SaMa dIe*

hahahahahahahaha.......
ari nie aku bosan tahap gaban....sok adalah masa bz aku....sok incentive driver akan kusiapkan seawal yang mungkin....
tapi dalam bosan2 aku....aku sekarang dalam mood hapey....
nak tahu x naper....

semua adalah gara2 si dia
aku x tahu la naper....
semalam kan ahad....bon ade kusus motivasi kat proton...sabtu dan ahad....
tapi x tahu la naper rajin plak bon nak datang sini melawat aku sambil memulang motor 125z adik kesayangan dier yang poyo.....
wakakakakakakakakaka.....

aku semalam plak tahap gaban bosan....
da kul 5 pm aku msg bon....
"abg da gerak kan"
" ya allah...ujan kat sini sayang...semua x gerak lagi balik kj"
aku da la bosan ujan plak kat tanjung malim....
aku x balas msg bon.....
"marah"
bla.....
bla........
bla............
pas 2 kul 06:38pm jam hanset aku.....
"Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku...."
bon antar mesej.......
"saya baru nak gerak dari rumah nie"
tanpa aku balas....aku buat x tahu jer.....
marah punya pasal.....
wakakakakakakaka.....

jahat kan aku.....yang aku tahu bon smpi depan rumah.....
aku tahu tanjung malim ke klang jauh....
tapi ntah aper kena ngan aku....
aku da pergi da jalan kerumah bon masa balik dari penang dulu....
tapi setan gemok2 dalam badan aku....
aku buat x tahu jer......
hehehehehehehehehehe......

aku tunggu la bon smpi.....
pas 2 kul 08:38 pm......
"saya da nak smpi nie"
kebetulan aku tengah beli burger ngan amir.....
lapar.....
"datang la kat sekian...sekian....."
tunggu...tunggu x smpi.....
bertambah la bengang aku.....
smpi aku da balik rumah da.....
smpi kan amir da abiskan burger dier....
x smpi2 lagi......
pas 2 dengar la bunyi 125z depan pintu.....
aku buat x tahu jer.....
buat x layan jer.....
bon masuk.....
buat muka x bersalah.....
aku plak sepatah haram x cakap....
marah nyer pasal.....
aku bukan aper....
da kata da smpi.....
tunggu2 x smpi2......
alasan.....
pergi kedai motor jap adik suh.....
kalau cam 2 cakap la......
"syg,abg pg kedai motor jap...bla...bla...."
x de la aku dok tunggu dier.....
ermmmm........
ermmmmmm........

2 la bon aku....2 kdg2 aku bengang ngan bon aku.....
walaupon dier cam 2....
jap je aku marah kan dier....
x lama pon......
da pas 2....
x kan aku nak buat x tahu je ngan dier kan.....
ajak ar kuar makan ngan dier.....
da la dier belasah burger aku....
aku ngat kan dier tinggal kan aku cikit......
haram......
kertas je tinggal.....
x pe la....sayang punya pasal....layan kan jer.....
hehehehehehehehe.....

pas 2 aku capai shawls pakai kat pale....
aku ajak bon makan....
perut da berkeroncong nie.....
pandai plak 2 amik ati aku....
" yang...nak makan kat ner"
"ermmm...x kisah la maner2.....nak tmpt yang x penah pg nak x....."
tapi aku pon x tahu kat ner......
bon cakap...
"jalan2 kat shah alam la"
hehehehehehehehehe.....

aku bab2 jalan nie mmg aku suka....smpi tgh malam pon aku suka.....
al maklum la...jarang2 dapat jumpa bon.....
jalan2 kat shah alam.....
pas 2 singgah kat seks 7 kat dhati.....
aku makan bakso.....
ntah aper kena ngan aku plak nak makan bakso....
order la aku.......bon plak order roti canai telur....
da smpi order....
aku belasah bebola bakso jer....
kureng la sedap....
tengok bon nyer roti x abis lagi....
"abg nak cikit"
"ermmmm.....abiskan la nie tinggal cikit pon"
wakakakakakakakakaka

padam muka aku...order ntah aper2...pas 2 x abis...
2 yang bon slalo marah aku....
tapi aku buat x tahu jer.....
hihihihihihihihihihi.....

pas makan kami jalan2 lagi kat shah alam....
jalan2 sambil amik angin malam.....
singgah jap kat petronas belikan bon roti untuk buat roti bakar....
sok awal pg kul 5 setengah aku da kena bangun kejutkan dier yang tido sama anak buah aku yang gemokssssss....
sian plak aku tgk bon....
sanggup datang jauh2 nak jumpa mok kan....
mok tahu bon penat....
tapi mok tetap nak jumpa bon tau....
ari rabu nie datang lagi ek bon....
nak amik gelang nikah.....
wakakakakakakakakakaka......

kul 5 pg aku da bgn.....
"abg malas la nak balik"
"ala...balik la...org nak kj....ari nie nak kena settle kan trip"

sian aku tengok dier....
tapi aku kena suh dier kj gak....
aku x nak dier ponteng kj cam tahun lepas.....
kalau nak tahu tahun lepas kami banyak amik mc ngan cuti.....
tahun nie kami nak kawin.....
so kena la simpan cuti kawin.....
aku da plan da ngan bon....
nak cuti kawin 2 minggu terus.....
boleh ker...:-)
nak gak..nak gak...nak gak.....lantak ar....
wakakakakakakakaka

pada Mr Tan....
"sila tandatangan terus tanpa sebarang pertanyaan ok"
wakakakakakakaka....

aku nak cuti kawin selama 2 minggu ok.....
2 my big day....
i nak hapey sesangat2.....
wakakakakakaka.....

batak je kan aku.....
ade aku kisah ker.......

hal aku......suka ati aku.....

ok la....pg tadi bon da balik....
kul 07:45 pg.....
bon tel.....
" sayang,abg baru smpi nie"
"ermmm...ok2 org nak mandi nie"
hehehehehehehe........
aku bgn lewat pg tadi tapi still datang kj awal...cam ner 2 ek.....
wakakakakakakaka......

2 la rutin aku biler cik bon datang rumah akak aku.....
aku sian kan dier tapi ntah la....
risau gak aku kalau aper2 jadi kat dier tengah2 jalan raya.....
faham2 je la......highway nak ke utara da la gelap pas 2 seram plak....
tapi Alhamdulillah......
niat bon aku baik.....Insyaallah semua nyer ok.....

2 la sebab aku syg kan bon aku....
walaupun kami bergaduh.....
x boleh nak gaduh lama2....
cepat rindu......
kalau bergaduh depan2 pon jap jer gaduh...x leh nak gaduh lama2.....
aku klakar tengok muka dier yang gemok 2....
da la x sedar diri da gemok....
ade ati kata badan kurus ......
wakakakakakakakakaka.....

x kisah la aper2 pon....
janji mok syg kan bon sorang.....
dan
bon pon kena sayang kan mok sorang smpi biler2 k.....
janji....
-
-
-
-
-
janji ngan mok ok.....
-
-
-
-
-
janji smpi biler2 ok......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok la.....nie la luahan ati aku pada bon.....
pada yang terharu_terima kasih....:-)
pada yang menyampah_ sila jgn datang lagi.....:-)
pada yang iri hati_ sila tengok hidup anda bagaimana:-)
wakakakakakakakaka......
ape2 jelah......