Selasa, 23 Februari 2010

*ApEr.....dA 10 mInGgu!!!!*

allow....allow.....allow....
hai uols semua....
chat ker......
hehehehehehehehe.....

kalau baca tajuk entry nie mesti lain macam je kan......
hehehehehehe.....
"yang sebenarnya"
10 minggu itu adalah usia kandungan baby.....
seronok kan dapat baby....
nak tahu x saper....
jgn la plak kata i tau.....

berdosa sama sekali....
hehehehehehehehe......
10 bulan itu berada dalam ini org......

hehehehehe....bukan yang pakai baju biru yer kengkawan....
yang bride 2 ok...

http://emo.huhiho.com

nie adalah kwn satu kolej ngan aku dulu...masa aku blajar kat ypj.....
kolej islam johor....
kak azie nie tua setahun je dari aku....
dier seorang yang baik...aku suka kawan sama die.....
nie gmbr masa wedding dier....
jom....kiter layan.......

norhasniza muzelan & khairul anuar
lawa kan dorang..:-)
suka tengok..:-)
nie bakal pengantin....
sila jgn menyampah....
aku pon menyampah gak gmbr nie....
x baper nak cun....
wakakakakakakaka:-)

http://emo.huhiho.com

nie fren masa zaman kolej aku.....kak dayah...effa.....mek sue...aku..n kak ikin...
kak dayah...me...n kak ikin yang tengah sarat prgnnt.....:-)

http://emo.huhiho.com

cantik bukan......
wakakakakaka......kak azie kawin 02112009 kat taman perling....
aku rapat gak ngan dier....
2 yang ajak bon balik jb alang2 nak p kenduri....pg rumah mama sekali.....jom layan lagi pic aku ek...

kat cendawan tempat kj abah..:-)
ngan adik beradik bon n mama
hehehehehehehehe.....
kalau nak tengok bnyk gmbr lagi....tgk kat fb aku ek:-)

ok la...da jauh benor nie aku nyer tajuk,...
ok la kire nyer cam nie la...
bride kat atas 2 da preggy 10 minggu...
aku sungguh excited mendengar nyer....
da la ada x chat ngan dier....

aku sajer la antar mesej kat dier ptg semalam....
"akak....rindu ar kat akak......da lama x borak ngan akak...cam ner da ade isi kandungan ker:-)"
-
-
-
-
pas 2.....dier balas...
"aloha....salam deq gee....
akak da 10 minggu alhamdulilah"

sungguh seronok dier kan....suka sgt tengok kengkawan gembira....
terus aku antar mesej kat bon

"abg,kak azie da 10 minggu pregnt...nak cam 2 gakkkkkkkk:-)"

http://emo.huhiho.com
-
-
-
-
"hish awak nie....nak cam 2 tunggu pas kawin la"
hehehehehehe....

aku suka dengar org nak dapat baby nie....
suka sngt2....
nnti aku da kawin nak anak yang comel+putih+gemok
boleh x cam 2....

http://emo.huhiho.com

wakakakakaka.....
tahniah pada kak azie....
suka sngt2....
yelah kan...org yang da berkahwin mesti la nak kan anak...saper yang x nak kan anak....
aku...semua org nak anak....
moga2.....akan ade sinar dalam rumah tangga kami kelak dengan kehadiran rezeki dari allah...

Insyallah......

ok la....aku nak balik kj....
pg td mmg aku bz giler....
sekarang nak balik....
bon nak datang bg duit+bawak p kl mkn kuet tiaw kerang+manje2.....
wakakakakakakakaka.....

da.....