Isnin, 22 Februari 2010

*piC PrE WeDdIng*

assalamualaikum uols semua.....
da lama rasa nyer aku x update blog nie....
minggu yang lepas nie mmg aku buzy cikit
(sebenarnyer x la bz maner pon)

kemalasan je ada dalam badan aku nie....
hihihihihihih....
ok la ari nie aku sangat2 la berangan untuk buat pre wedding kami nnti....
ade lagi 4 bulan sebelum majlis kami...
4 bulan bukan satu tempoh masa yang lama...
pejam celik...pejam celik...
da bulan 6 kan....
aku da bgth kat bon yang aku nak buat pre wedding untk letakkan gambar kami di kad wedding kami dan bunner wedding kami...
bon mula2 x nak...aku pujuk2 nak gak dier....
aku plan nak wat kat tepi pantai....
mesti cantik giler kan....
aku sangat suka ngan pantai ok!!!!!
hahahahahahahaha....

kalau boleh aku nak pre wedding cam nie.....:-)

hehehehehehehe....boleh ker.....
atau pon yang ini....

ke 22 nyer adalah di pantai atau tempat yang ada air la....
suka sgt pic no 2 nie.....boleh ke bon dukung aku n buat gambar nie untuk wedding kami.....
sah sah la...kena sound ngan my family n bakal in low aku....
wakakakakakakaka.....
aku x buat keputusan lagi nak pakai baju aper untuk pre wedding 2 nnti....
pakai gaun pon lawa kan....
kalau pakai baju kurung n baju melayu pon lawa nampak tradisional....
ermmmmm.....nak pakai cam ner ek....
aku pon sekarang tengah research nak wat cam ner....
tapi tempat nyer mesti la di tepi pantai!!!!!!!
nampak romantik.....hehehehehehe....
x sabar nyer la nak wat cam 2...

Insyaallah 06/03 nie aku akan balik kmpg untuk wat pre wedding nie....
bon ikut sama...kemungkinan kami balik naik motor bon....
hehehehehehehe...jimat cikit n cepat dan pantas....
takut gak nak balik naik motor...
al maklum la.....
darah manis....
tapi Insyaallah x de aper2...
niat yang baik Insyaallah Allah akan permudahkan....
doakan kami yer.....

balik kampung nnti macam2 nak kena buat....
nak pegi jumpa tok kadi...
nak bagi date nikah kami....nnti x de org plak nak nikah kan kami:-)
nak wat alas dulang hantaran.....
nak wat map untuk kad wedding kami....
macam2 la....
mintak2 semua nyer ok.....

ok la....nie jer update.....
da....