Khamis, 11 Februari 2010

*ciNtAmU MeKaR Di aTi*

Cinta Mu Mekar Di Hati

 
Kau umpama bunga
yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlah
selama-lamanya

Kau umpama bintang
menyinari hidupku
Ku harap kau
terus bersinar

Di ketika kau
Perlukan aku
Sentiasa aku
Ada di sisimu

Di ketika
Rindu padamu
Terasa cinta
Semakin dalam

Sayang.............
Kasihku abadi
Cintamu mekar
Di hati ini
Kau dalam ingatan
Di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta

Selama-lamanya




korang ngat lagi x saper yang nyanyi kan lagu kat atas....
kumpulan may.....
aku teringat la plak dengan lagu cinta kami nie....
nie la lagu yang buat aku teringat2 kat bon aku....
aku ngat lagi....masa setahun perhubungan kami.....
bon cakap bon suka dengar lagu nie....n dier tuju lagu nie pada aku......
peh mula2 mmg kombang giler....awal2 percintaan semua indah kan.....
biler segayut dalam tel da nak abis cakap aku suh dier nyanyikan lagu nie....
bon pon nyanyi la......
peh mmg tangkap cintan giler babai ar time 2.....
semua nyer indah......
mandi x basah....
makan x lalu.....
tapi aku mandi ngan makan selera ek.....wakakakakaka.....
aper pendapat korang ek.....
kalau sekarang kiter suh pasangan kiter nyanyi kan lagu nie macam2 mula kenal dulu.....dorang nak buat x.....
kalau bon aku....x....
da lama da dier x nyanyikan lagu nie kat aku.....
tapi mmg la kan....permulaan percintaan mmg indah......
aku da rasa da.....pada yang da rasa aper lagu cinta korang.....mesti korang akan ngat sampai biler2 kan......
pada yang blom rasa indah nyer alam percintaan....get ready k:-)
bukan aper....tapi mmg la...laki nie sukar nak cakap la perangai dorang nie....
masa awal percintaan semua nyer indah....
da lama2......different la sesanggat.....
aku rasa sedih la.....biler dengar ini lagu....
airmata aku akan menjurai2 kuar....
(tengah dengar lagu nie...airmata da kuar pon nie)
:-(

:-(

:-(

ahhhhhh.....biler bayang kan kenangan lalu....rindu sngt+sdih kan......
eerrrmmmmmm....mungkin nie la kehidupan kiter sebagai manusia kan.....

http://emo.huhiho.com

ntah aper kena ngan aku ari nie.......semua jiwang2 karat.....
aku sedih nie........
sob...sob....sob....

http://emo.huhiho.com

hati aku x keruan sekarang nie.......
x tahu ar naper......malam tadi aku nangis.....
kebetulan mak tido ngan aku....
aku ngatkan mak da tido.....
rupa nyer dier dengar aku sot set sot set....
mak tanyer naper......
terkezut ar aku........
aku pon jawab ar dalam keadaan yang tersedu sedan.......
"x de aper mak"
mak aku tahu aku tengah gaduh ngan bon.....ptg balik kj aku terus masuk bilik dok sorang2.....
mak masuk mak tnya naper....
"org gaduh ngan pie"
mak tanyer naper
bla....
bla........
bla...........
bla..............
aku cter ar ngan mak.....
sob.....sob...son.....aku tengah nangis nie.....
aku nie gembeng tau atau cenggih...
kuat menangis......
-
-
-
-
-
-
hehehehehehehe....da ar x nak nangis2 ar.....
ok la...aku nak layan fb jap.....
kalau saper yang baca entry nie jgn la turut sedih yer.....

http://emo.huhiho.com

kalau yang dok myampah plak...jgn la terus myampah ek......

http://emo.huhiho.com

siot je kan bunny kat atas nie...tapi klakar la....

hehehehehhehehe.....

ok la.....da.....