Khamis, 11 Februari 2010

*apE YaNg aKu rAsA ArI Nie*

Assalamualaikum uols semua.....

harap semua nyer chat walafiat k....
cam ner ngan cuti raya cina nie....
mesti ade plan giler2 kan.......almaklum la cuti pon 4 ari kan......
ermmmmm.....kiter pon ade plan yang kiter tunggu da lama da.....
hihihihihihihi.....
cik bon nak bawak pg penang....
sepupu nyer kawin 14/02 nie...sempena valentine lagi kan....
boleh i loving2 ngan dier time 2....
opppsss........x boleh sama sekali.....
coz parents dier join sama......wakakakakakaka....
ade aku kisah.....sudah 2 minggu ku tidak ketemu sama itu boncitku.....
(baru 2 minggu)
hihihihiihihihihihihihihi.........

x kisah la baper minggu pon....asal kan bon jumpa mok yer....
plan nyer nak pg penang sabtu pagi.....
tunggu FIL,MIL & adik beradik tunang datang sini....maybe atok n wan ikut sekali....
aku da jumpa da mereka semua tapi x la selalu...ade la dalam 2 or 3 kali....
mereka semua ok ngan aku....
aku hapey ngan dorang semu coz mereka boleh terima aku seadanyer....

pg penang kebetulan semua family belah FIL aku ada....
so aku kena la jaga kesopanan dan kesusilaan aku apabila bersama2 dengan mereka nnti....
plan nak pg penang 2 ari jer....ahad  kami akan balik....
tapi aku rasa dup dap dup dap jer....
maner x nyer....semua de....pak lang la...mak lang....adik beradik abah la....atok ngan nenek ade la....kak siti ade la...semua de la....
tapi yang aku nak jumpa budah haziq....baru 2 kali aku jumpa dier....
nak tahu x sebab aper....
budak 2 gemokkkkssssss.......comel plak 2......
2 yang buat aku geram......
kalau uols nak tahu aku suka ngan budak yang gemoksss+comel+putih+gebu(macam aku)
wakakakakakakakakakaka
kalau ade anak nnti nak anak cam 2 la......mesti semua org suka.......
(berangan je aku nie)
hehehehehehehehehehehe
-
-
-
-
-
x kisah la aper2 pon.....yang penting aku nak berjalan2....
kalau uols nak tahu aku nie mmg suka berjalan2.....hihihihihi.....


bon akan datang malam esok....tido kat rumah ....sabtu pagi aku medical leave(mc) dulu...
boleh kah itu macam_boleh jer...hihihihihi
mungkin dalam kul 10 pg kami akan gerak ke penang.....adik bon pon ikut sama......
excited aku nak pg penang.....aku x penah lagi jejak penang tau......kompom ar jambatan penang runtuh apabila ketibaan ku nnti......
wakakaakkakaka....
persiapan nak pg penang semua aku da pk kan ....
nak pakai aper...
baper pasang baju...
kasut aper.....
tudung....
semua da ok....
baju bon aku da plan nak suh dier pakai yang mana.....
hihihihihihi,.......
macam laki bini kan.....
kami mmg begitu.....coz aku mmg dari dulu yang uruskan pakai n makan nyer....
aku yang latih diri aku untuk buat semua 2....
so biler kami da kawin nnti x la janggal kan.....
bab2 makan n minum dier time datang jumpa aku pon sama.....
aku akan uruskan......tapi bukan aku yang masak...tukang masak la yang masak...nak tahu x saper.....
*kfc
*mcd
* n kedai2 yang kami makan la.....
uweeekkkk....wakakakakakakakakaka


ok la.....2 pasal aku nak ke penang.....
sok da jumaat kan....ada oppoinment ngan doktor lagi.....
x tahu kul baper....tunggu doktor kol baru pergi....
doktor da siap pesan...
"jgn tel sehingga kami tel"
ade kah patut dier kata macam itu ngan aku....
aku nie ala2 kelam kabut ker......
heheheeheheh....ntah la...saper yang kenal aku tahu la kot....
bon pon slalo cakap aku cam 2.....
ahhhhhhh....ade aku kisah ker....

x kisah la aper2 pon.......yang penting dalam ati aku sekarang
mood is......
hapey + sad + tention  macam2 lagi la.....
hapey coz nak p penang....
sad coz still gaduh ngan bon....
tention coz pasal wedding....
macam2 coz macam2 la......
huhuhuhuhuhuhuhuhu.........

ari nie bos aku da start cuti....
aku boleh la bersenang lenang sikit.....
keje x yah buat.....bos x de.....kalau pas nie uols tengok aku update entry banyak sangat dalam satu hari jgn la cakap ek......
n jgn sesekali meluat ngan aku k.....
bosan da nie.......

nak wat aper ek pas nie.....
x tahu nak wat aper.......
nak on skype jantan je banyak....
malas nak layan.....nanti menduakan plak....
fb plak......da bosan da aku.....
fs......da x leh bukak...x tahu ar naper...
tagged plak.....jarang buka....nie lagi la bosan....
newpaper.......x de mood plak aku nak membaca...
gosip artis.....ahhh..asyik yang sama jer....bosan....
ape nak wat nie.........