Khamis, 11 Februari 2010

*aku KeNa TaG*

Allow.......
aku pon tengah bosan yang tahap gaban....
sajer jer x de kj buka la ini blog
baca punya baca aku kena tag la pulak....
so mmg aku pon boring tahap giler....
jom layan aper yang aku kena tag ok.....

ermmmmm.......
nak mula kan cam ner ek.....
baca doa dulu ek....
nie kali pertama aku kena tag nie...
tq pada cik nud..
saya mmg tengah tahap kebosananan melanda.......

http://emo.huhiho.com

1* adakah anda rasa anda hot?
~~errmmmmmm.....soklan yang menarik nie......~~
*mungkin la hot....pada yang kenal.....mungkin x hot pada yang x kenal....*
dan yang pasti aku hot biler ngan tunang aku...
must aku cakap cam 2...kalau x.....dier x pilih aku.....
"nananananananana......pilih la aku jadi pacar mu"
ermm.....x tahu la jawapan nyer ape ek

2*upload gambar kegemaran anda
3* cerita pasal gambar
hehehehehe....nie la gmbar kegemaran aku....aku letak gambar nie kat handset muka depan sekali....bagi aku gambar nie menarik...suka tengok....
nie masa anniversary kami yang pertama bertunang....
kami sambut kat kfc....malam 2 hanya kami berdua....
sambut dengan penuh rasa cinta kami berdua....
suka sngt2
(padahal mata baru pas menangis_bon marah)

http://emo.huhiho.com

4*bila kali terakhir anda makan pizza
ermmmmm....rasa2 nyer setahun yang lepas ngan budak2 ofis....

 
da lama la x makan.....coz jarang pon nak makan piza.....
dalam gambar....
*bb - sebaya ngan aku....
*kak umie -  my partner
*kak lin - anak da 3 da..:-)
*kak siti(i bergaduh ngan dier da lama tau...sampai dier benti kj....._padan muka saper suh buat jht ngan aku)
*me - aku yang comel lagi la comot:-)
*kak najihah - da benti da pon
*zabarina - my fren yang agak baik kat ofis
*kak ain - tengah cuti bersalin anak ke 2
*kak dilah - fat yang senggal but dier kakak yang baik:-)

http://emo.huhiho.com

5* lagu terakhir yang anda dengar
ermmm....lagu menyesal.....lessa herlambang....penyanyi indon...
lagu dalam my blog_suka dengar lagu nie...

6* apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
ermmmm...komen2 dalam fb sambil dengar lagu.....

http://emo.huhiho.com

7* selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
acik gee - anak2 buah panggil
gee -  budak2 ofis n kengkawan masa study
pujiah - pekerja cina kat ofis
oyeng - mak panggil tapi masa kecik2 ar dulu....
sayang - tunang panggil
mok -  tunang panggil gak....nama manja la konon:-)

8* tag lagi 6 org
1 - fara
4 - aina
5 - arina
6 - red


9* siapakah org no 1 pada anda?
ermmmm....fara.....
dier nie fren yang aku kenal dalam fb....sampai sekarang still x penah jumpa....akan ku ketemu sama dier nnti....
dier baik...sebaya ngan aku...
aku suka kawan ngan dier....

10 * kata sesuatu mengenai org no 5?
ermmmm.....cik arina...bakal jadi puan arina...
dier da nak kawin da...
ngat lagi dier tanyer cam ner nak dapatkan bunny dalam blog aku....
n dier say tq kat aku..:-)

11* no3 ada hubungan saper?
ermmm...ntah...ade hubungan ngan tunang dier la..:-)
die join contest kak dinahalim gak
x tahu nak jawap aper...:-)

12* bagaimana plak dengan org no 4?
ermmm...aina.....org nyer cantik.....
bakal pengantin gak......:-)

13* pesanan kepada org no 6?
ermmm.....pada red.....tq ek...selalu komen sy nyer entry...nak dikatakan setiap entry saya dier komen....suka2....komen2 la slalo ek...
lagi satu x cam la muka dier masa mula join blog.....
pas 2 baru tahu la...dier ade jadi testi untuk magic shawls kak yaya:-)

14* apa kelebihan yang anda nampak pada org no 2 ini?
miss ati....kelebihan dier....dier good2 la....suka kawan ngan dier....
dier banyak bg nasihat or komen aper2 pon....
dier boleh jadi besfren saya:-)

http://emo.huhiho.com

pehhh.....penat nyer la aku jawap soklan nie....
pada cik nud yang bakal nak jadi pengantin....
saya sudah menjawap tag anda 2......

ok la...ini jer...penat da nie menaip banyak sangat n memerah idea nak taip.....

http://emo.huhiho.com

ok da.......