Khamis, 6 Mei 2010

**uPdAtE WeDddING PrEpArAtiOn**

salam semua....
aku x de mood la sejak kebelakangan nie....
tapi biler aku buka blog aku...
macam memanggil2 aku plak untuk update pasal weddng aku....
aku tengah ade masalah yang besar nie...
tapi aku malas nak pk...
tengok kengkawan yang nak kawen....semua sibuk buat persiapan...
sangat2 jeles...

ok la....
ari nie nak update pasal baju nikah k....
baju nikah kami sudah siap...
petang semalam saya amik...
pg sorang2...sngt sedih kan....
nak wat cam ner....
tunang jauh...belajar la buat sendiri semua....
n aku da janji pon akan belajar buat semua seorang diri....
jom layan.....
-
-
-
-
-
-

nie waktu sedang mencuba baju setiba smpi kedai kak ani....
da la badan berpeluh...pg sorang2...nak kejarkan masa...coz da janji nak smpi kul 6..tp 6:30pm aku smpi...hehehehe....
nasib baik akak 2 x marah...

nie lengan tangan baju nikah saya:-)
saya buat lengan baju yang katup...

baju n kain.....:-)
simple je.....but saya suka..:-)

n nie da tentu la baju nikah tunang saya....
bersulam emas....sama dengan baju nikah saya bermanik emas:-)

-
-
-
-
-
-
hehehehehe.....
2 la baju nikah kami...n tudung saya x decided lagi nak pakai yang macam mana...nak yang macam ikin atau yang macam biase...
saya rasa yang macam biase...n then pakai veil...
ok la kan..:-)

ok la...di samping itu jugak..mahu update pasal ini....

-
-
-
ok x ini kerongsang dengan songkong tunang....
kerongsang yang warna emas...
sepadan rasa nyer....
balik dari amik baju nikah beli....
tunggu tunang beli ntah biler...baik saya belikan aje..:-)

hehehehehehe....

ok la...selain itu jugak...barang2 hantaran....:-)

untuk tunang...da lama beli....da nak dekat 5 bulan rasanyer....
boleh la kan.....
mengenai hantaran kami...
hantaran untuk wedding kami banyak menggunakan makanan berbanding barang2 coz masa tunang....barang2 sudah di beri...
cuma tambah2 cikit2 jer:-)

nie plak...tuala
"selamat pengantin baru"
saya kuning...dan tunang merron...
nie pon da lama tempah....5 bulan lepas.....
-
-
-

malam tadi siapkan barang2 kawen untuk di bawak balik kmpg ini malam atau pon malam esok...
x decided lagi nak balik biler....
n nak uruskan pasal borang nikah...
barang2 da siap....borang je x lagi...pelik bukan?

hehehehehehehe.....
Alhamdulillah...barang perkahwinan semua sudah hampir siap....
belah tunang pon da buat persiapan cikit2...
-
-
-
-
di sebalik semua nie....
aku ada masalah...
-
-
-
-
ermm.....aku keliru sebenar nyer dengan hidup aku sekarang....aku x tahu btol ke dengan keputusan yang aku buat sekarang....
dalam minggu nie...aku kerap tido lmbt.....
aku menangis....
aku x tahu nape....
-
-
-
nape aku jadi macam nie yer....
lagi 52 ari je aku nak di nikah kan.....
-
-
-
-
doakan yang terbaik untuk saya k....

Assalamualaikum......