Jumaat, 7 Mei 2010

**KaD kAwEN**

salam semua....
ari nie kena update cepat2....
ari nie banyak sangat kj...
malam nie nak balik kmpg....
ok2....
nak cter pasal kad kawen....
saya sudah amik kad kawen kami....
nak tengok x....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nie la kad kawen kami....kami tempah 1000pcs....
mmg ok la..harga pon ok...
jenis kad tebal dan wangi...
alhamdululillah....
da settle pasal kad kawen..:-)

warna putih....tulisan silver....
saya tempah di klang jer....
semalam malam pas balik kj amik....da siap2 bayar semua....
ngat pas nie nak buat bunting plak...
nak buat yang biase2 jer....
-
-
-
-

malam 2 pas dapat kad kawen...da siap2 asingkan untuk...
abah....
emak.....
n untuk saya dan tunang....
alhamdulillah....
semangat saya da datang balik nie....
hehehehehehehe....

malam tadi x leh tido la...x tahu la nape....
sampai kul 2 x leh tido....
da x leh tido.....saya kemas brg2 kawen...
bnyk gile brg....
malam nie saya dan tunang akan balik kmpg....:-)

bnyk kan....:-)
opppsss.....sila abaikan baju2 yang bersepah itu...
malas nak lipat....
segala macam ade...
survenior...
gula2....dan barang2 nak bg tetamu nnti...:-)
hehehehehehehehe

x tahu le muat ke x nak letak dalam myvi.....
adik tunang ikut sekali....
n sebelum 2 kami akan singgah linggi untuk amik wan tunang...
n kompom la saya kena tido kat sana kan...
aduh..pening pale den....
x kisah la..jnji dapat balik...

hehehehe...
saya akan bercuti lama...sehingga ari isnin...
tapi mintak cuti ari sabtu je...
isnin adalah mc...
wakakakakaka....

oooopss.....lupa plak kan..ahad mom day...ngat nak sambut la kat kmpg...
yeah..yeah...

aduh.....saya da macam dulu la....
hehehehehe...alhamdulillah....:-)

ok la...itu je nak update....

ok da....
hapey mother day yer korang...jaga diri k....