Sabtu, 29 Mei 2010

**mAhu EnJoy**

morning korang semua...
hehehehehe....
da lama rasa nyer x update blog....
btol2 bz n line x bape nak clear le kt ofis lama nie...
tapi x pe...akan aku ade kan masa untuk update ini blog:-)

ok la....
tinggal lagi beberapa hari je aku nak kawen...
wakakakakaka.....
aku x pantang pon dengan bon aku...
nak jumpa main jumpa je...
contoh malam nie...
kami nak pg main bowling ngan cda...nut..along...
semua kengkawan kolej aku ngan kawan cda...
nak pg main kat ole2 shah alam...
ngat pas main bowling nak pg makan kat kmpg baru....
aku nak bawak cda....
selalu aku dok cter je ngan dier....
ini malam kompom aku akan bawak dier makan kat c2....

ok la korang....
malam nie mahu enjoy2....
da x lama lagi aku da nak kawen....
tapi aku pelik la....
dulu masa aku bujang...x de plak org nak ajak pg enjoy2...
nie nak nak kawen...ramai la plak...
nak tahu x sebab ape aku cakap cam 2...
aku nie bukan jenis sosial...nak berjalan kesana ...kesini...
tapi aku layan kan je...
nnti aku update k...

k da....