Khamis, 27 Mei 2010

**cakap org pandai..tapi diri sendiri???**

salam korang semua....
chat x semua...
ok la...kiter minggu nie mmg buzy sangat2
al maklum la pindah ofis lama...
bnyak keje sngt2 n kena la cover line cikit kan...
huhuhuhuhuhuhu
-
-
-
ok la..kali nie x de entry wedding kiter yer...
cuma nak cter pasal perangai manusia yang bodoh dan bangang....
al kisah yang sama ...tapi kali nie biar aku cakap terus terang je...
aku tahu dier buka blog aku n baca ape yang aku tulis...
so....padam muka ko...

al kisah macam nie....
manusia nie suka sangat cter pasal org lain....
so ape yang dier cter kan pasal org lain...
balik pada dier balik...
aku hanya perlu cakap...
"padam muka ko"
-
-
-
3 tahun ko tunggu x de hasil sebab mulut ko yang kurang ajar...
n lagi satu....da 10 tahun kawen pon...hidup ko tetap sama...
so lagi sekali aku cakap...
"padan muka ko"
-
-
-
cakap org pandai...diri sendiri x btol...
aku nak tengok...jauh mana korang boleh pg...
boleh blah la...
jgn ingat hidup korang da sempurna...
2 je aku nak cakap....
ok da....

opps.....lupa plak...
selamat bercuti k semua.....