Isnin, 3 Mei 2010

**lumraH keHIdUpAn**

salam semua....
ari nie mood x ok la....sedih je memanjang..
x tahu la nape dengan aku nie...
aku tengah di landa masalah dan dugaan yang hebat...
aku da x tahu nak buat ape lagi...
aku da penat dengan semua nie...
nape semua aku...
semua aku....
-
-
-
-
mane pg sifat tanggungjawab kau...
kau da berjanji ngan aku...
akan susah senang sama2
tapi naper smpi masa kau biarkan aku seorang diri...
nape kau buat aku mcam nie...
dengan keadaan keluarga aku sedang di landa badai...
kau tambah kan lagi derita dalam ati aku...
kau tambah kan lagi racun dalam perasaan aku...
tapi nape kau buat aku macam nie...
aku da berputus asa dengan semua nie...
-
-
-
andai ade jodoh kiter...
insyaallah....
-
-
-
tapi aku akan tetap berdoa......
semoga kau sedar ape yang kau buat pada aku...
aku keseorangan dalam keadaan begini....
aku x sanggup nak hadapi sorang2....


maner pg janji2 kau dulu....
aku sepi sorang2....
aku x boleh keseorangan macam nie....


tolong kembali kan semula semangat aku yang dulu ya ALLAH...
hamba mu terlalu lalai dengar arahan mu...
mungkin nie balasan di atas perilaku hamba mu...
kau berikan la aku kekuatan untuk semua nie...
...amin...