Jumaat, 30 April 2010

**jumpa bon**

salam semua....
selamat ari jumaat yer semua....
hehehehe....
ari nie hapey sngt....
sok kiter semua akan bercuti hari pekerja kan...
selamat bercuti yer....
-
-
ok la...kali nak cter pasal bon...
semalam bon datang sini...datang x bgth pon...
aku risau la...tahu2 je kul 06:45 pm call aku...
"abg ada kat rumah alang nie..nak jumpa abang x..."
peh...pucuk di cipta ulam mendatang.....
laju je la aku jawab...
"nak..nak....nak p makan kat kmpg baru ek...."
"ahhhhh...makan je awak ngat.."
"jom ar abang...nak makan kat situ sedap"
"tengok cam ner dulu..."
"ok2...abg nak gerak p rumah akak nie"
"ok2...ati2 abg"
-
-
-
pas 10 minit 2 dier datang....ujan selebat2 nyer....sampai la kul 08:30 malam....x jadi la aku ngan bon makan kat kmpg br....makan kat rantau pnjang jer....huhuhuhuh...
kempunan aku..:-)

x kisah la..janji dapat mkn ngan dier ngan bual2 ngan dier...
bon tido rumah akak malam td...
pg tadi kami makan sarapan sama2..
best2....
suka2:-)


sebelum p sarapan td....
wah.....aku da x pntang da jumpa bon....nak jumpa main jumpa jer...cam ner nie ek....
-
-
-
-
ntah la aku pon x tahu...08052010 nie kami nak balik kmpg....jumpa lagi...mak oi...asyik jumpa je nie....
nak kawen lagi 1 bulan 3 minggu 5 ari....

???

ok da....