Jumaat, 2 April 2010

**tag mY WeDdInG lAgI**

Salam semua.....
harap semua kengkawan sihat ok....
ari nie da ari jumaat jap je kan masa berlalu.....
kiter alhamdulillah sihat ....
n sebelum nak terus kan entry nie.....
kiter nak ucapkan takziah pada keluarga din beramboi...
ai-fatihah....
-
-


ok la....
semalam kat ofis x de keje sangat....so aku pon dok mereka la nak buat tag untuk wedding nnti...
aku buat sendiri jer....
aku cuma design n pas 2 aku beli kertas yang keras n wangi....
aku print n aku gunting2 sendiri...
senang n x susah pon....
sebenarnyer da banyak tag aku...
tapi aku suka buat lagi,......
tamak sungguh kan aku....
hehehehehe......
jom layan....
-
-
-
nie la yang aku buat selepas aku print out..

nie selepas aku da siap2 gunting......suka tengok.....:-)

gee wedding tag.....

nie la dier tag yang aku buat.....
comel x....
hehehehehehehehe
aku mmg suka dengan patung 2....sebab 2 aku amik patung 2 untuk di jadikan macam trademark untuk barang kawin aku....

hehehehehe....semalam gunting punya gunting...dapat la dalam 200 pcs....
suka2....lawa2...n wangi....
x malukan aku puji hasil sendiri.....
hehehehehehe

ok da....