Sabtu, 3 April 2010

**pEnUnJuK ARaH**

Selamat pagi semua..jap je kan masa berlalu...
pejam celik..pejam celik...
lagi 2 lebih je aku nak jadi bini org.....ermmm.....

-
-
-
ok la kali nie nak cter pasal penunjuk arah...
semua orang tahu kan...
penunjuk arah nie macam nak tunjuk arah mana tetamu nak datang masa wedding kiter nnti kan...
tengok kat blogger2 yang lain2.....
cantik2 sungguh dorang buat n sangat2 kreatif...

so aku pon da design kan untuk penunjuk arah wedding aku nnti....
jom tengok....:-)

nie la yang aku buat seminggu yang lepas....

ke kanan....

n ke kiri....

-
-
x susah pon buat....guna kertas A4 pas 2 print n aku plastik kan sekali...
senang nnti biler time my wedding kena ujan ke ape....still org nmpk kan nnti...:-)
aku suka sangat ngan karton pelok 2...
x tahu la nape....aku sangat2 suka...
kalau korang semua nak tahu.....hampir semua barang kawin aku ade gmbar kartoon 2....
-
-
-

aku x tunjuk lagi kat mak aku....
korang rasa2 mak aku bising x....:-)

da...