Rabu, 14 April 2010

**PeRaSAaN KU **

Salam..............
ermmmm....ari nie mood x ok la....
aku x tahu la nape....
bnyk sngt plak mslh yang datang....

ermmm.........
aku gaduh ngan bon..da 4 ari.....nie pon da ok....tapi ok jap pas 2 gaduh....pening pale aku....
pas 2 dengan masalah aku lagi...
untuk wedding aku nie nnti...semua benda aku kena pk...
semua benda aku yang kena buat...
pasal kad kawin....
aku sorang yang kena pg tnya pasal kad kawin..
smpi kedai kad kawin...tengok semua org bawak pasangan....aku yang terkedek2 pg sorang....
sedih nyer la....tapi aku sabar je ....
aku buat x tahu je...
ahhh......atas motor nangis:-(

lagi satu pasal andaman....
aku tnya buat x tahu jer....
ntah la...
aku nak senangkan kj ko...
bukan nak tambah masalah ko...
(maaf bon)
"pelamin mama da tempah x"
"x"
sakit ati kan....

"baju bertandang nak amik pada kak rina jugak ke"
"ntah"
sakit ati kan...........

"kasut nikah da beli x"
"x"
sakit ati kan..........

"bile nak balik johor isi borang nikah"
"ntah"
sakit ati kan..............
-
-
-
ahhhhhhhhhhhhhh.........
semua aku...semua aku...
maner boleh cam nie...
tolong la....
da 2 minggu org x jumpa abg....
semua benda org yang kena buat semua....
x boleh la cam nie..kan da janji susah senang sama2.....
-
-
-
n lagi satu rindu nie...
time macam nie la aku terasa rindu yang amat.....
tention aku.....
-
-

naper la mslh nie x dtg time aku x rindu kan dier....
ermmm.....x suka la cam nie...
x sukerrrrrrrrrrr....!!!!!!

da la pale aku pening da 2 ari...
isnin ari 2 x leh tido....kul 4 br tido...
mesej bon buat x tahu jer.....
sakit ati...........

malam td plak x leh tido jugak...
maner x nye aku melantak 1 jug air nes o ais....
boleh pk plak malam tadi nape x leh tido...
pas 2 mesej bon...
"abg...x leh tido ar...minum air nes o ais 1 jug tadi...bongok btol la org"
"X JAWAP"
sakit ati kan................


wawawawawawawa..............!!!!!!!!!!!!!!!!
bnyk nyer aku sakit ati....
ape nak buat nie....
-
-
-
-
-
-

kul 10:15 am td....
"abg,mintak la pindah shah alam...tunggu kat sejangkang 2 lama lagi kot"
"nnti la..tahu la saya"
sakit ati lagi kan.................

ermmmmmmm.....
macam aku x nak kawin jer....

sekarang nie plak aku tengah nak ubah perangai aku...
org tahu org kurang ajar...
org mintak maaf.....
(abg x mintak maaf pon_salah abg yang bnyk)
-
-
-
-

org tahu org kk(kelam kabut)
kalau org x kk kj x selesai....
nak harapkan abg yang lem(lembab)
x de nmpk nyer.....
-
-
-
org tahu org gem(gemok)
tapi abang x tahu abg pen ngan bon(pendek ngan boncit)
semua salah org....semua salah org.........
ahhhh......nnti org mati baru tahu...
-
-
-
ahhhhhhhh...pening pale aku....
-
-
-
-
-

sila abaikan....
nie la yang ade dalam ati aku sekarang......
-
-
-
ya Allah ya tuhan ku...permudahkan la segala nyer...
amin

ok da....rasa nak nangis je.....