Khamis, 15 April 2010

**Al kIsAh lEpAs bErKaWeN**

Salam semua....
hehehehe....aku rasa kan minggu nie entry aku pasal kawen je kan...
x pe la....aku pon bakal jadi raja sehari da x lama da...
lebih kurang 10 minggu lagi....
-
-
-
perasaan...??????
omg.....suka n takut:-)

ok la...entry kali nie nak cter pasal lepas kawin...
 -
-
cam nie tau....
aku ngan bon x cari pon lagi rumah sewa kat klang nie...
maybe pas kawin kami x kan dok berdua lagi...
kami akn stay rumah akak aku yang aku tinggal sekarang...
mungkin selama 3 bulan...
boleh ke itu mcm...
nak tahu x sebab ape????
-
-
-
sebab kami x beli barang2 nak masuk rumah sendiri pon...
sebab....
-
-
-
KAMI LALAI

itu jawapan nyer....
n sebab nye jugak....akak aku suh aku dok ngan dier dulu...
dier tahu aku x penah hidup sorang2....x penah hidup berdikari...
n lagi satu aku nie gembeng....
x de duit nangis...
kena marah....nangis...
gaduh ngan bon....nangis x kire masa...
nak nangi2..nangis jer....x tengok tempat....x malu sungguh kan aku....
wakakakakakakakakaka

tapi kan..x nak ar cam 2.....
nak dok ngan bon je berdua...baru ar rasa nikmat berumahtangga kan...
kan...kan...kan...:-)
-
-
-
aku da berangan2 da...
selapas kami da di akad nikah kan:-)
perkara yang kami nak buat berdua-
-
-
-
pg2 kami akan solat subuh sama2....
pas 2 aku akan sedaya upaya buatkan sarapan pg untuk dier...
bon mmg kena makan sarapan pg...kalau x...migrain..ngada2:-)
kami nak balik kmpg 22 kmpg sekali...kalau balik melaka 2 ari...johor pon 2 ari...fair kan...
pas 2 bile ade event or ape2 yang berkaitan ngan motor...kami akan pergi...x naik motor kami naik kete....kalau da ade anak..bawak anak sekali...
n aku bercadang nak beli superbike...
nnti biler umo aku da 30an...kalau bon nak pg tengok GP....bawak ar anak kami....aku mungkin dok rumah jer....

2 ar yang aku angan2 kan....
dan aku akan pastikan angan2 aku jadi kenyataan...:-)
hehehehehehehehe
Insyaallah...doa2 kan yer....
-
-
-
cakap pasal nak dok rumah sendiri plak...
maybe adik bon lelaki akan dok ngan kami jugak...
omg.....ermmmmmmmmm
kena terima seadanyer....

ok la....sekarang nie aku ngan bon masih terpk2....lepas kawin nak pindah atau pas raya baru kami pindah...
pening ar pale....masalah kawin x selesai lagi....
ermmmm.....dugaan kan...
kan.....kan....kan...