Rabu, 24 Mac 2010

**tAg fRoM ZaTIE**

salam......
selamat pg......
morning.........korang semua....
da sarapan blom nie...aku baru pas makan roti canai telur...
kekeyangan melanda nie....

ok la ari nie aku tengok blog aku telah kena tag dengan ini org
yang bernama zatie....

heheehhehe...
memandangkan aku pon x buzy sangat...
jom layazzzzzzzzzzzzzz.....

1. Siapakah diri anda ri rumah?
omg.....sape aku kat rumah ek...
ok la kalau kat rumah akak aku nie...aku macam org gaji....
balik kj smpi rumah kul 6 lebih x dok rehat pon.....masuk rumah tangan capai sana capai sini....pas 2 basuh baju...mop lantai...sapu smph...
serius!!!!!!
akak aku dier berniaga kadang2 balik malam....abg ipar aku kj...aku ngan anak buah aku je lah....mmg aku kat sini selalu buat kj rumah....akak aku cam x de masa je nak wat semua 2.....so aku la yang kena buat...
kalau kat rumah or kampung plak....aku la raja...semua kj adik n mak yang buat.....wakakakaakakaka.....:-)

2. Siapakah diri anda disamping rakan?
ermmmm.....di sisi rakan2 yer.....
kalau masa sek menengah dulu....aku sangat rapat ngan sahabat baik aku...ikin....smpi sekarang still baik n kamcing...
kami banyak share rahsia...smpi la sekarang....
kalau kat kolej plak...tetap sama tapi ok la...mereka semua baik ngan aku...aku bg dorang umpama saling melengkapi...
kalau kat ofis plak...aku sebagai rakan untuk mintak tolong..but kj aku semua berkaitan ngan dorang...setiap ari ade je yang mintak tolong...so enjoy la:-)

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
* nak telepon yang paling canggih...
* nak laptop....ade sape nak bg x....
* nak motor gilera
* nak kawin pas 2 hidup dengan penuh bahagia...x nak sedih
* nak duit banyak2....

4. Siapakah nama pasangan anda?
Mhd Shafie bin Sulaman
(sampai ujung nyawa)
Insyaallah.....

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
* seorang yang caring bile dier caring la
* seorang yang suka perhatikan tingkah laku aku
* bile dier membebel macam pompuan
* suka bawa aku pg maner2 dier pg...walaupun pg beli surat khabar
* amat mementingkan kekeluargaan

6.Bila tarikh anda couple?
11 december 2006
(da lama la...)

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
banyak la....
* bergaduh....
* jatuh motor 28022010
but banyak yang manis dari yang pahit..:-)

8.Lagu tema cinta anda?
kump may _cinta mu mekar dihati =from dier
shazzy_kenapa = from me

9.Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
* ubah perangai...
* jgn nak marah2 aku depan org ramai
* bertnaggungjawab coz u anak sulung bukan anak bongsu
* berdikari sendiri tanpa pertolongan org

10.Tag 10 rakan anda yang lain
................
................
...............
................

ok la...sape2 pon boleh buat ek.....
x kisah pon....

hehehehehe...ok la ...pada yang tag saya terima kasih k.....huhuhuhu