Rabu, 24 Mac 2010

**kEHIdUpAn**

salam.........
ari nie rajin plak aku nak update blog...
so layan kan je la yer...
ok la....


tengok pada pix kat atas....
lagi 3 bulan n 2 day je aku da nak kawin...
cepat sngat la masa berlalu....
tapi rasa macam x nak kawin plak...
kenangan yang pahit mengajar kiter untuk berpikir kearah yang positif...
tapi aku tetap sama...
tetap harapkan benda yang x tahu n x pasti adakah btol ke x...
perasaan aku sama...tetap sama....
xde cikit pon rasa lain...
perasaan aku pada dier tetap sama macam dulu....
walaupon ape yang dier buat pada aku sngt mendalam kesannya...
tapi aku tetap sama...

nape .......
nape....................
-
-
-
-
-
aku pelik dengan kehidupan aku sekarang...
makin kami dekat untuk di satukan makin besar plak dugaan nyer...
boleh ke aku cakap...aku berkahwin sebab terpaksa...
walaupon dlm ati aku nie ade secarit kesan luka yang amat mendalam ....
-
-
-
-
entah........