Rabu, 10 Mac 2010

**riNdUkAn DiEr**

Assalamulaikum uols semua....
harap semua nyer sihat2 slalo dan semoga sentiasa di rahmati yang Esa.....
**Amin**
-
-
-
-
ok la entry kali nie aku rasa macam aku rindukan ini org
x tahu ar sebab aper....
tapi aku rasa....
seminggu yang lepas, seminggu bon dok rumah akak aku....makan, pakai,mandi semua aku yang uruskan....
pas 2 bon da balik tanjung malim....
2 yang buat aku rindu kot....
-
-
-
biler aku makan malam sorang2 teringat plak kat dier...
bile time makan....
"yang...amik kan abang nasi"
nak nasi la...nak air la..nak lauk la.....
(dalam ati aku cakap)_x boleh tuang sendiri ker.....
jahat kan aku....

ermmmmm.....pas 2 nak mandi plak....
aku yang tolong mandikan dier....
amik air satu gayung....lapkan badan,tangan ngan kaki guna tuala.....

time nak pakai baju plak...
"yang..nak pakai baju ape malam nie...."
(ermmmm...pakai je la baju aper2...lg mahu tanya)
-
-
-
-
-
ermmmmm.....teringat semua benda....
biler nak tido plak....
bual2 dan berlawak dulu ngan abang ngan budak gemuk amir....
biler da ngantok....
"yang...abg nak tido dulu la"
(dalam ati aku)_ermmmm...x kj pon penat ke....aku yang kj x penat pon....
tapi mmg la....bile bon ade kat rumah hilang segala penant aku...
-
-
-
-
-
2 yang buat aku rindu kot kat dier....
-
-
-
-

nak jumpa abang la.....
-
-
-
-
-
-
nak bual2 ngan abang....
-
-
-
-
-
nak makan same2 ngan abang.....
-
-
-
-
-
-
ahhhhhhhh............
rindu plak aku kat dier.....:-(



zwani.com myspace graphic comments
Twitter Backgrounds

dier je aku sayang smpi biler...
x nak da org lain....
sampai mati....!!!!!!!!!
janji ...
janji.............
janji...................

i love u bon!!!!!!!!!!!!!!!



ok 2 je nak update.....
rasa cam nak nangis je la......:-(