Jumaat, 12 Mac 2010

**hEbAt dUgAaN Mu yA ALLah**

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)

Assalamualaikum semua.....
harap2 di pg jumaat nie semunanyer chat walafiat dan semoga akan sentiasa di rahmati yang Esa.....amin....:-)

hehehehehe.......sebenarnya....dalam ati sedang bersedih.....tapi ku pujuk ati ku agar hapey2 kan diri sendiri...:-(

Alhamdulillah lagi 3 bulan lbh aku bakal di satukan.....tapi tempoh nak menghampiri saat itu sungguh dasyat dugaan nyer...

mungkin btol la kata org kan....
" DUGAAN BERTUNANG NIE BANYAK"

aku da dapat rasa da...dan akui perkataan di atas mmg aku da rasai dan mungkin aku akan rasai lagi selagi aku x di ijab kabulkan....

besar sungguh dugaan mu......hampir aku putus asa dengan semua nie....
tapi x tahu nape....mungkin cinta ku jujur & kuat terhadap die....
aku masih lg mampu untuk bertahan....

Ya Allah ya tuhan ku......kau tetapkan la pendirian ku...
hanya ini yang aku mampu buat...

akan ku cuba untuk bertahan selagi nadi denyut ku kau hentikan....

**AMIN**