Isnin, 8 Mac 2010

**DeKo tUaLa sUrVeNiOr**

hehehehehehe.....
sekarang plak nak updete pasal barang kawen plak ek....
tuala nie da lama buat...cuma nak bg dier lawa lagi...kiter deko kan la dier....
bagi lawa n bg cun lagi....heheheehhehe
nie dier....

hehehehehehe.....setelah di deko kan jadi la cam nie.....
pada mula nyer tuala nie kosong ker....

pas aku da masuk kan tuala dalam uncang...aku hiaskan plak ngan bunga ros yang kecik.....
pas  da siapkan....
nak lagi cantik aku letakkan la tag wedding aku....
yang aku tempah banyak kat sini......

hehehehehe......bnyk kan...ade la dalam 100 pcs aku buat.....


semua tuala nie aku da siapkan.....
x payah nak pening2 nak deko lagi......

heheheehehehehe.....
Alhamdulillah barang2 kawin aku hampir 89% da siap semua nyer.....
hehehehehehee......
x sabarnyer la nak tunggu my big day......
takut pon ade gak......
huhuhuhu.......
ok la...tuala nie aku buat masa bon xcident ari 2....
masa seminggu dier dok rumah aku....
dier da tido....aku x boleh tido...so aku buat la tuala nie smpi kul 1 pg....

bile time rajin aku datang...macam2 la aku buat....
biler time malas aku datang.....
x de nyer aku nak buat kj......

hehehehehehehehe.....