Selasa, 9 Mac 2010

**10 dAY BeFoRe My bEsDaY**

Assakamualaikum semua....
cam ner ngan ari selasa nie....chat x semua...
arap semua nyer chat ok....

ok la....en3 kali ini aku nak cter pasal ini....
-
-
-
-

zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Happy Birthday Comments


hehehehehehehehe.......
x lama lagi my besday....
nie besday kali terakhir aku smbut sebagai anak dara.....
lagi 10 ari jer.....
hehehehehehehehe.......
nnti da pas kawin ntah hubby aku ngat ke x besday aku.....
mintak2 la dier ngat smpi bile2.....

ok la...tahun nie mmg x smbt beriya2 sngt la....
al maklum la kami bakal berkahwin...perlukan wang yang bnyk.....
setakat sambut n ngat mengingati da cukup kan....
tahun nie kali ke 4 aku sambut besday ngan bon.....
ngat lagi tahun pertama
2007 _dapat cincin
2008_ dapat jam tangan
2009_x pat ape2...kad jer..:-(
2010_?

ape ek rasa nyer bon nak bg aku....
aku da cakap kat bon nak ini
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
hehehehehe.....
korang rasa2 dapat x.....
macam x je...tapi x tahu la kalau dier sayang aku sungguh2...dier belikan aku benda yang warne pink 2.....

http://emo.huhiho.com

aku mmg nak sangat laptop......
ntah biler la dapat ....mintak2 la besday aku bon belikan....
x pon adiah pas kawin ker....
hehehehehehe....
berangan je aku nie kan.....

ok la.....mmmg x sabar nak tunggu besday aku nie...ape kejutan yang bon nak buat kat aku.....
pada bon:
sila datang 21 march ini ok.....!!!!!!!

memandangkan 21/03 ari ahad.....
bon bawak la jalan2 tmpt yang best ke.....
pas 2 blanjer makan mcd ker....
belikan mok baju ker....
jalan2 sambil bon buat lawak bodoh smpi mok menyampah.....
wakakakakkakaka.....

serius tau...kalau uols nak tahu bon aku nie suka sngt buat lawak bodoh....kadang2 menyampah gak...tapi layanzzz........

http://emo.huhiho.com

nak wat cam ner kan......da bon yang aku pilih...kena la terima.....
wakakakakakakaka.....

aku x kisah bon nak bg ape2 pon.....coz aku bukan nyer mata duitan....setakat kad pon x kisah...
tapi biarlah ade selitkan adiah....:-)
serius.....aku mmg macam nie.......

http://emo.huhiho.com

ok la....pada bon sila prihatin kat mok bon nie ek.....

ok la......da...:-)