Rabu, 10 Februari 2010

*X Sedap HaTi*

ermmmmmm...naper ari nie aku rasa macam x sedap hati jer....
minggu nie penuh dengan dugaan bg aku.....
x suka la cam nie.....
aku gaduh ngan akak aku da seminggu x tegur....
duduk satu rumah....
ntah la......rasa lain sgt....
semalam ngan ari nie gaduh ngan tunang plak...
aper yang aku cakap semua x btol....
tention jer.........

lagi makin nak dekat....bnyk plak dugaan yang datang....
ati aku dup dap dup dap jer.....

semua benda aku nak kena buat....
tahu siap jer.....
ape aku cakap salah...
biler smpi masa aku gak yang di persalah kan....
kadang2 aku keliru...
btol ker pilihan aku 2.....
serba salah.....
x tahu nak buat aper.....
naper perasan ini yang aku rasa sekarang.....
aku x suka macam nie......

Ya Allah ya tuhan ku....
rasa sedih sngt dalam ati ku ini....
kau permudahkan la segala nyer....
sesungguh nya kan amat pengetahui....
-Amin-