Selasa, 9 Februari 2010

CoNteSt GamBAr rINDu pALinG kELakAR aTAu SeNGaL

allow u ouls semua.....
heheheehhehe.....semoga pg selasa nie memberi seribu keberkatan pada ouls semua ok.....

ari nie aku nak join lagi satu lagi kontest....
nie kontest yang ke 3 aku sertai sejak nak berblog2 nie:-)
hehehehehehe.....contest nie aku dapat dari sini
pada saper nak join klik je ok.....

CoNteSt GamBAr rINDu pALinG kELakAR aTAu SeNGaL
1) buat en3 khas dengan tajuk CoNteSt GamBAr rINDu pALinG kELakAR aTAu SeNGaL
2) serta kan sekeping gambar yg paling kelakar atau sengal yg tunjukkan korang amat merindui pasangan korang..x kisah la rindu pada hubby, wifey, tunang, b/f atau g/f.. ( sekeping jer..lebih pada sekeping kira batal..huhu..)..wajib gambar sendiri x kisah la edit atau ada aksesori tambahan..yang penting ada muka korang sendiri tau..
contoh gambar aku yg paling merindu dan sengal..hehe..

3) buat la ayat2 rindu sket..ayat2 yg paling rindu..akan dapat markah tambahan untuk sokong gambar korang..
4) tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 feb 2010 @ tengah malam..
SYARAT-SYARAT TAMBAHAN :
1) jadi follower blog aku untuk menambah kenalan aku yg hobi suka berkenalan nih..hehe...
2) korang mesti ada blog..kalau x, susahla nak jejak kan..
3) tag sekurang2nya 3 orang utk join contest nih..lagi ramai lagi bagus..pasangan yg dirindui pun bole join utk tambah peluang utk menang..hehe..
4) lepas en3 siap, tinggal jejak kat ruangan komen en3 nih atau shout box ..supaya sng nak list senarai peserta yg join..
5) mesti letak banner contest ( gambar aku la tuh..haha..) di side bar atau di atas blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan jangan lupa link balik en3 korang kepada blog aku..
HADIAH :
nya ialah aku nak belanja korang 2 keping tiket Genting Outdoor Theme Park ikut masa dan kelapangan korang..ha..best x? Pemenang sila berhubung rapat dengan aku utk maklumat lanjut..
Pemenang akan diadili oleh aku dan en.fika yg akan pulang bercuti pada 12 - 16 feb nih..dan siapa yg bertuah akan diumumkan pada 18 feb 2010..
So apa tunggu lagi..jom la korang ajak kawan2 kalau nak g cuti2 ke Genting Hinghlands..huhu..


ok la......aku akan pertaruhkan ini gambar....
gambar nie malam tadi aku mintak tolong anak buah aku snap kan....
n da amik gambar2 bebanyak....
yang ini menjadi pilihan ati ku.....
http://emo.huhiho.com

hahahahahahahahahaha.....
apa macam kak ryna ok x......
mintak2 la ok kan......
http://emo.huhiho.com

ok now aku nak mengarang plak.........:-)

Saya rindu dia..


( ‘o (>*<)
(,,) )’ ( ö )
,,l,,L,) (“)(“),,)
o,,,o sape?

( ‘o’) (>*<)
(,,) ) ( ö )
,,l,,L,) (“)(“),,)

bon la..........
"bon....mok rindukan bon la......rindu sesangat2 kat bon
biler bon nak jumpa mok....mok gindu ar"

http://emo.huhiho.com

"mok ade satu puitis untuk bon......bon dengar tau"

" mengenalimu 1
keindahan..bergurau
dgnmu,1 kbahgiaan..
menyakiti hatimu..
ku cuba elakkan..
dan 1 permintaanku,
biar perhubungan kita
kekal berpanjangan…

ermmmmm.....sedih plak mok rasa la....:-(

bila teringat dirimu.....
c=. ,,,,,
//,._ _# ‘?
_(,..,,!_ _,Vj_,,,_,,
Tiap detik waktu!
Moga Allah
memberkatimu bon
Kerana
bon
Teman
kesayangan mok....

http://emo.huhiho.com

i love u bon......
love u sesangat la.....
semoga hubungan kiter akan kekal hingga ujung nyawa.......:-)
-Amin-


hehehehehe....
2 la ayat jiwang kan tunang aku....
kak ryna......saya bahasa kan tunang saya bon ek....
dan saya plak mok....
kak ryna faham ek.....

ok la sekarang aku nak tag kan 3 rakan aku....

hehehehehehehe......settle ek.....
kak ryna kalau ade aper2 salah bgth ek....
aku kalau boleh la nak adiah pertama yang kak ryna tawarkan 2....
aku nak sangat pergi tempat 2....
aku da lama pujuk tunang aku nak pergi sana....
kata nyer.....
"tunggu la pas kawen ker"
ermmmmm.....tunggu2...x de nampak nyer...
Insyaallah kalau aku menang la adiah pertama nie ....
akan ku ajak tunang ku itu untuk honeymoon sebelum kawen...
boleh ker.....

http://emo.huhiho.com

ps:pd kak ryna semoga kak ryna ngan abg fika buat keputusan yang muktamad k...
semoga kak ryna ngan abg fika bahagia sampai ujung hayat....
Insyaallah.....

moga2 la aku menang.....
peh......kipas cow2 nie.......

ok la......2 je...pada semua yang join.....good luck dear.....