Isnin, 1 Februari 2010

*bInTANg WaLk*

yeh....yeh....yeh...
da lama btol tau nak pergi tengok org gold man 2 kat bintang walk....
ari 2 x silap aku 24/01/2010 malam ahad aku pergi la bintang walk...
satu ari sebelum 2 aku pergi gak ...
tapi tiba pon da lewat dalam kul 12:00pm...
pusing2......x nampak pon gold man...
-
-
-
da x jumpa
kami pon blah la...
da x jumpa kan...
mungkin gold man 2 da balik...
esok nyer plak kami pergi lagi...
tapi kali ini awak cikit kami pergi...
dalam kul 9 malam...
pas makan kat sini....

hehehehehe....
ade saper tahu kat ner nie...
kat kampung baru...
aku ngan bon suka makan kat sini kalau kami pergi kl....
lauk mmg best ngan banyak...
pas 2 murah plak 2...
ala....dekat2 ngan nasi lemak antarabangsa kat kampung baru...
selang beberapa kedai jer...
nie gambar masa aku makan nasi lemak..:-)

yum...yum...yum...

kami yang gedik...:-)
ade aku kisah.....

mmg berbaloi2......tapi mahal la uols...
hehehehehe...aku x ngat la...
nie pic tahun lepas...
hehehehehehe.....

ok2....sekarang kat bintang walk plak....

gold man....
kalau nak tahu...
x silap aku la...gold man nie da tua tau...
apek cina yang da tua la...
dier x bekerja...
dier cari duit guna ini cara la.:-)
dalam majalah 3 n wanita hari ini ade siarkan
cter pasal gold man nie....

yang nie plak silver man...
yang nie adik beradik dier kot....
x tahu plak sejarah hidup dier...hehehehehehe

aku......hihihihihihihi

my bon.....:-)

gold man lagi....
orang gold man nie ade bawak tabung tau...
nampak x yang wane pink 2....
yang aku tahu saper yang nak amik gmbr ngan dier kena bayar....
untuk gold man nie cas RM5.00 n untuk yang ini...

plak.....RM2.00....
aku x tahu la plak naper beza kan...
mungkin gold lagi mahal dari silver...
tapi mmg btol kan...
2 la kot sebab nyer...:-)

sonok tau tengok org gold man ngan silver man nie...
dier dok diam ...kadang2 dier buat aksi dier...
ramai yang tengok...
ade yang amik gambar dengan dier...
mmg seronok...
bukan semua tempat ade semua nie kan...
kalau uols nak tengok pergi bintang walk k...
dekat2 dengan Berjaya Times Square.....
cakap pasal Berjaya Times Square nie....
ati2 kalau nak pergi...
aku da 2 kali parking motor...
kena saman parking...
n kalau kete pon ade gak yang kena saman...
so ati2 ok.....:-)

ok la....itu je nak celoteh....