Jumaat, 29 Januari 2010

*sHaWLs BaRu*

assalamualaikum semua...
hehehehehehe.....
semoga ari jumaat nie memberi keberkatan pada kiter semua...
Insyaallah....

ok la entry kali nie saya nak cter pasal baju....
http://emo.huhiho.com
ade aku kisah ker...
suka ati aku la....
wakakakakakakaka.....
-
-
-

lawa x ini baju....
nie baju untuk aku pakai time nak pg penang nnti
bersama dengan mereka nnti raya cina bulan 2 nie...
aku beli baju nie kat Lady First
murah jer.....
RM49.50 Jer...
kalau nak tahu aku nie jarang beli baju siap...
slalo mak aku yang buat untuk aku...
adik beradik aku semua sama...
semua mak yang buat kan sampai sekarang....:-)
sungguh jimat kan kami...
http://emo.huhiho.com

more pic....


match kan baju ngan shawls nie....
shawls nie aku beli kat sini
jgn la segan2...klik jer....
aku slalo gak la beli shawls kat sini...
harga nyer berpatutan....
ade la dalam 3 or 4 kali aku beli shawls pada kak yaya nie...
baju nie aku padan kan la ngan pashmina.....aku x penah pon pakai pashmina nie...tengok org lain pakai lawa la plak...2 yang aku beli...
semalam baru sampai kat ofis...
balik2 rumah terus buka n match kan ngan baju....
Alhamdulillah masuk plak wane dier...
x yah la aku nak cari tudung@ shawls lagi....
hehehehehehe
bukan aku beli satu shawls je tau....
yang ini jugak......

wakakakakaka...jadi model tudung jap..:-)

nie la shawls nyer...
aku sebenarnyer x baper nak suka pakai shawls...
tapi tengok org pakai...
maner boleh tahan...
ade gak la aku pakai sesekali pg jalan or pg kj...
tapi x selalu la...
cantik kan...
(tudung or org nyer)
kalau nak tengok shawls yang aku beli klik je ok...
hehehehehehehe....
sungguh menarik kalau kiter nak ubah sedikit cara pemakaian kiter kan...
x susah....x perlukan jumlah wang yang banyak...
cikit2 nnti lama2 da ok kan...
ok la pada semua kengkawan yang dok kl esok cuti ek...
jgn nak gatal2 pg kj plak ek...
malam nie aku nak balik 22 kmpg...
mungkin aku akan balik jb dulu...
pas 2 balik melaka...
pada yang bercuti....selamat bercuti....:-)

ok la...itu je mahu update...
da...bye....:-)